خبرگزاری کار ایران

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان در خواست کرد؛

خیّرین سدی در مقابل سونامی بیماران کلیوی بسازند

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۵۷۱

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان در ششمین جلسه کمیته فنی و مهندسی این انجمن گفت: خیّرین برای تکمیل پروژه انجمن کلیوی زنجان، کمک کنند تا از پیشروی بیمار های کلیوی جلوگیری شود.

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان، گفت: قسمت ورودی همکف ساختمان برای کارگاه و آماده سازی ۳۰۰ متر مربع جهت اسکان موقت امور اداری انجمن تجهیز شده و نقشه کامل تاسیسات آماده سازی شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمد رضا طهماسبی با اشاره به افزایش روز افزون بیماران کلیوی افزود: با کمک‌های خیّرین، طبقه همکف پروژه در حال ساخت انجمن کلیوی زنجان تیر ماه امسال به پایان می‌رسد که تکمیل این پروژه می‌تواند از روند رو به رشد بیماری‌ها پیشگیری کند.

طهماسبی، ادامه داد: قرارداد محل استیجاری دفتر موقت انجمن کلیوی زنجان تیر ماه به پایان می‌رسد و نقل و انتقال این انجمن ضروری است.

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان با اشاره به نیازهای مورد نیاز برای آماده سازی طبقه همکف ساختمان جدید گفت: قسمت ورودی همکف ساختمان برای کارگاه و آماده سازی ۳۰۰ متر مربع جهت اسکان موقت امور اداری انجمن تجهیز شده و نقشه کامل تاسیسات آماده سازی شود.

طهماسبی افزود: تکمیل طبقات بعدی پروژه بر اساس نقشه از طبقه بالا به ترتیب به سمت طبقات پائین شروع شده و موارد ایمنی زیرزمین ساختمان در قسمت ورودی و حاشیه‌ها اجرائی می‌شود.

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان افزود: قرار است درصدی از سهم نظام مهندسی و اعضاء آن با هماهنگی‌های رییس این سازمان به نفع بیماران کلیوی اختصاص یافته و این انجمن در برنامه‌های فرهنگی و تبلیغاتی و مناسبت‌های ویژه نظام مهندسی حضور یابد.

طهماسبی ادامه داد: مشاورین ذیصلاح فنی و مهندسی نقشه‌های تاسیساتی ساختمان را بر اساس نیاز ترمیم و تکمیل می‌کنند.

گفتنی است مهندس احد محمدی رئیس سازمان نظام مهندسی زنجان، مهندس مجیدحدیدیان مقدم رئیس کمیته فنی و مهندسی انجمن کلیوی، مهندس حمید‌شناسی، مهندس پیمان قصابی، مهندس امیر حسین قصابی، مهندس اصغر محمدی، مهندس مهدی رستمخانی، حاج رضا رجبیون، بهزاد وفا و محمد رضا طهماسبی حاضرین در این جلسه بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز