خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان سلطانیه:

اقتصاد مقاومتی نکته کلیدی هدفمندسازی یارانه‌هاست

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۴۱۸

فرماندار شهرستان سلطانیه در تبیین سیاست های کلی دولت در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری تحت نامگذاری سال جدید و اجرای مرحله دوم هدفمند سازی یارانه ها گفت: اقتصاد مقاومتی نشأت گرفته از بیانات مقام معظم رهبری نکته کلیدی هدفمند سازی یارانه ها است.

فرماندار شهرستان سلطانیه، گفت: این فرمان، مسئولیت مسئولان کل کشور در سطوح مختلف را بیش از پیش ساخته و مدیران نیز باید همچون میدان نبرد جهاد کرده و تمام توان خویش را جهت اخذ نتایج مطلوب از کار خویش را در پای کار به کار گیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، پرویز خالقی، درباره حرکت مؤثر در حوزه دیپلماسی کشور گفت: دیپلماتهای توانمند کشور که پرورش یافته در دامن نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند با قرار گرفتن در پشت می‌زهای مذاکره و در مقابل دیپلمات‌های سر‌شناس کشورهای اروپایی و امریکا توانستند در مذاکرات خواسته‌های مردم و رهبر معظم انقلاب را به وادی حقیقی منتقل سازند.

خالقی در ادامه سخنان خود در خصوص تحلیل وضعیت اقتصادی کشور گفت: وضعیت اقتصادی سال معینی به صورت زنجیر وار به وضعیت اقتصادی سالهای قبل و بعد از آن مربوط می‌شود و از این جهت برای تحلیل وضعیت اقتصادی سال قبل، هم باید به وضعیت اقتصادی کنونی اشرافیت داشته و هم باید به وضعیت اقتصادی نیمه دوم سال ۹۱ که به لحاظ مسائل داخلی و مشکلات ناشی از تحریم‌های ظالمانه و بی‌منطق خارجی، کشور مورد تحمیل قرار گرفته بود، رجوع کرد و این مقطع از زمان را مقطعی خواند که تورم‌ها لحظه‌ای و نگران کننده بودند.

وی در ادامه، تحقق اقتصاد مقاومتی زیر سایه مدیریت جهادی را منوط بر عزم ملی یاد کرد و گفت: این حمایت و عزم راسخ ملت ولایتمدار این کشور است که می‌تواند به همۀ فرامین مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب جامه عمل بپوشاند و ۹۲ را سالی پر افت و خیز و پر خیر و برکت برای موقعیت بین المللی، ملی و منطقه‌ای ارزیابی کرد.

خالقی با در نظر داشتن واژه مرکب مدیریت جهادی در نام سال جاری اذعان کرد: این فرمان، مسئولیت مسئولان کل کشور در سطوح مختلف را بیش از پیش ساخته و مدیران نیز باید همچون میدان نبرد جهاد کرده و تمام توان خویش را جهت اخذ نتایج مطلوب از کارخویش را در پای کار به کار گیرند.

وی در پایان از همه مسئولان شهرستان خواست تا سال ۹۳ را با ترسیم برنامه‌های افق چشم انداز سال، مدیریت خویش را پرشور و شعور‌تر از گذشته از سر گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز