خبرگزاری کار ایران

با مشارکت حوزه هنری و جهاد دانشگاهی استان زنجان:

ویژه برنامه " تجلی دین در هنر " برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۳۰۳

برنامه مشابهی نیز با حضور سید محمد حسینی عصر روز دوشنبه(۲۵ فروردین) در محل ساختمان شورای جهاد دانشگاهی زنجان نیز برگزار می شود.

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان، گفت: ویژه برنامه «تجلی دین در هنر» با حضور یکی از منتقدان سینما و تلویزیون، روز دوشنبه(۲۵ فروردین) در دانشگاه زنجان و جهاد دانشگاهی استان زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، وحید اکبری، مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان، امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: ویژه برنامه «تجلی دین در هنر» با مشارکت حوزه هنری و جهاد دانشگاهی استان زنجان در راستای گرامیداشت و تبیین اهداف روز هنر انقلاب اسلامی طی دو برنامه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این ویزه برنامه صبح روز دوشنبه(۲۵ فروردین) سال جاری در سالن سهروردی دانشگاه زنجان برگزار می‌شود، افزود: در این برنامه سید محمد حسینی، یکی از منتقدان سینما و تلویزیون و یکی از کار‌شناسان فرهنگی شبکه چهار سیما به ارائه مباحثمربوط به هنر اسلامی می‌پردازد.

اکبری یادآور شد: این برنامه ویژه دانشجویان گروه سینمای دانشگاه زنجان از ساعت ۱۱:۳۰ صبح به مدت دو ساعت برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در همین راستا برنامه مشابهی نیز با حضور سید محمد حسینی عصر روز دوشنبه(۲۵ فروردین) در محل ساختمان شورای جهاد دانشگاهی زنجان نیز برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز