خبرگزاری کار ایران

در اداره آبفای صائین قلعه محقق شد:

تولید بیش از یک میلیون متر مکعب آب شرب در اداره آبفای صائین قلعه در سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۵۱۵

رئیس اداره آبفای صائین قلعه, گفت: در طول یک سال گذشته در اداره آبفای صائین قلعه یک میلیون و ۲۲۲ هزار متر مکعب آب شرب برای مصرف شهروندان تولید شده است.

ایلنا: رئیس اداره آبفای صائین قلعه, گفت: ۲۶۵ فقره انشعاب آب به متقاضیان این شهر در سال ۹۲ واگذار شده است و در حال حاضر در این شهر۴ هزار و ۴۳۰ فقره انشعاب وجود دارد.

به گزارش ایلنا ا زنجان, شهیدی, رئیس اداره آبفای صائین قلعه با بیان مطلب فوق گفت: با توجه به میزان تولید آب شرب در این اداره بیش از ۸۸۸ هزار متر مکعب از آب تولیدی توسط مشترکین مصرف شده که از این میزان حدود ۲۷ درصد به علت فرسودگی شبکه و تاسیسات به هدر رفته است.

وی به فروش آب هم دراین شهر اشاره کرد و افزود: در یک سال گذشته نزدیک به ۲ میلیارد ریال فروش آب داشته ایم که از این میزان ۹۶ درصد مطالبات وصول شده است.

رئیس اداره آبفای صائین قلعه در خصوص واگذاری انشعاب هم گفت: ۲۶۵ فقره انشعاب آب به متقاضیان این شهر در سال ۹۲ واگذار شده است و در حال حاضر در این شهر۴ هزار و ۴۳۰ فقره انشعاب وجود دارد.

شهیدی به تعویض کنتورهای خراب هم اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال تا پایان سال گذشته ۲۹۷ فقره کنتورخراب مشترکین تعویض شد که ۱۴۹ درصد نسبت به بودجه پیشرفت داشته است.

وی در ادامه در خصوص ترمیم شبکه توزیع و اتفاق گفت: برای ترمیم اتفاق خطوط انتقال و شبکه توزیع و انشعابات کلا به تعداد ۳۶۰ فقره اتفاق ترمیم برطرف شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز