خبرگزاری کار ایران

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان خبرداد:

اکران فیلم های جشنواره ۱۰۰ و حسنات به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۰۱۵

فیلم های منتخب جشنواره های فیلم کوتاه ۱۰۰ و حسنات به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی در سالن سهروردی دانشگاه زنجان به نمایش گذاشته می شود.

ایلنا: مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان، گفت: این برنامه با هدف انتقال مفاهیم و پیام‌های اخلاقی در آثار هنری و همچنین آشنایی دانشجویان با آثار ارزشمند فیلمسازان کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، میثم سیفی، مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان گفت: به مناسبت بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی فیلم‌های منتخب دو جشنواره فیلم کوتاه ۱۰۰ و حسنات اصفهان برای دانشجویان دانشگاه زنجان به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه روز چهارشنبه(۲۰ فروین) سال جاری در سالن سهروردی دانشگاه زنجان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این برنامه با هدف انتقال مفاهیم و پیام‌های اخلاقی در آثار هنری و همچنین آشنایی دانشجویان با آثار ارزشمند فیلمسازان کشور برگزار می‌شود.

سیفی با بیان اینکه تشویق دانشجویان علاقمند به تولید فیلم‌های ارزشی و اخلاقی مهم‌ترین هدف اکران این فیلم ‌هاست، ابراز کرد: با توجه به اینکه فیلم‌های کوتاه به لحاظ مخاطب، جزء فیلم‌های خاص محسوب می‌شوند، لذا اکران این فیلم‌ها در دانشگاه‌ها باعثارتقاء سطح آگاهی در بین قشر دانشجو می‌شود.

شایان ذکر است نهمین جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ برای اولین بار و همچنین چهارمین جشنواره فیلم کوتاه حسنات اصفهان برای دومین بار در سال گذشته در حوزه هنری استان زنجان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز