خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان اعلام کرد:

برگزاری ویژه برنامه دیدار هنرمندان زنجانی با نماینده ولی فقیه در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۰۱۳

ویژه برنامه دیدار جمعی از هنرمندان زنجانی با نماینده ولی فقیه در استان زنجان به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی روز چهارشنبه(۲۰ فروردین) سال جاری در دفتر امام جمعه زنجان برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان، گفت: برگزاری دو نمایشگاه از آثار خوشنویسی هنرمندان حوزه هنری استان زنجان در دانشگاه زنجان و علمی کاربردی و اکران فیلم‌های کوتاه دو جشنواره ۱۰۰ و حسنات در دانشگاه زنجان را از جمله برنامه‌های حوزه هنری در روز هنر انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایلنا از زنجان، وحید اکبری، مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان، گفت: این برنامه به مناسبت گرامی داشت روز هنر انقلاب اسلامی ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه(۲۰ فروردین) با حضور مدیران فرهنگی و هنرمندان فعال استان زنجان با سخنرانی امام جمعه زنجان برگزار می‌شود.

وی رونمایی از کتابهای چاپ شده توسط حوزه هنری استان زنجان را از دیگر برنامه‌های جانبی این مراسم برشمرد افزود: همچنین در این مراسم برخی از شعرای برجسته و مطرح استان نیز به شعرخوانی خواهند پرداخت.

اکبری در ادامه به سایر برنامه‌های حوزه هنری استان زنجان در راستای گرامی داشت روز هنر انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری دو نمایشگاه از آثار خوشنویسی هنرمندان حوزه هنری استان زنجان در دانشگاه زنجان و علمی کاربردی و اکران فیلم‌های کوتاه دو جشنواره ۱۰۰ و حسنات در دانشگاه زنجان را از جمله برنامه‌های حوزه هنری در این روز است.

وی حضور هنرمندان در مزار شهدا و تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و شهدا و همچنین مشارکت در برگزاری دو ویژه برنامه با عنوان بزرگداشت و تبیین روز هنر انقلاب اسلامی در دانشگاه زنجان و علمی کاربردی مرکز زنجان نیز از دیگر برنامه‌های روز هنر انقلاب اسلامی برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز