خبرگزاری کار ایران

معاون هواشناسی استان زنجان خبر داد:

افزایش شش درصدی میزان بارندگی استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۷۶۹

معاون هواشناسی استان زنجان از افزایش شش درصدی میزان بارندگی استان زنجان نسبت به سال گذشته خبر داد.

معاون هواشناسی استان زنجان, گفت: میزان بارش در شهر گرماب چهار میلی متر بوده مه در کل میانگین بارش در استان ۲۴.۵ میلی متر بوده که نسبت به میانگین بلند مدت ۶ درصد افزایش یافته است.

به کزارش ایلنا " از زنجان,، ضیاییان در نشست مطبوعاتی مدیران کل شورای هماهنگی حمل و نقل استان زنجان اظهار کرد: وضعیت جوی استان در طول ایام نوروز از سوی کارشناسان اداره کل هواشناسی استان زنجان پایش شده است.

وی با بیان اینکه گزارش های هواشناسی به نحو مطلوبی در اختیار رسانه ها قرار گرفت، افزود: وضعیت جوی از طریق سایت های اطلاع رسانی به هموطنان اعلام شد.

این مسئول با اشاره به اینکه در هفته نخست ایام عید بارش غیر متعارفی در استان صورت نگرفت، افزود: در هفته دوم دمای هوای استان ۵ تا ۱۰ درجه کاهش داشت.

وی با بیان اینکه میزان بارش در شهرستان زنجان ۲۸ میلی متر گزارش شده است، افزود: در شهرستان خرمدره ۲۱ میلی متر و در شهرستان خدابنده ۳۲ میلی متر بود.

ضیاییان ادامه داد: میزان بارش در شهرستان ماهنشان ۲۷ میلی متر و در شهر آب بر ۲۹ میلی متر گزارش ده است.

وی گفت: میزان بارش در شهر گرماب چهار میلی متر بوده مه در کل میانگین بارش در استان ۲۴.۵ میلی متر بوده که نسبت به میانگین بلند مدت ۶ درصد افزایش یافته است.

معاون هواشناسی استان زنجان در پایان افزود: میزان بارش استان نسبت به سال گذشته ۱۶۲ درصد افزایش یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز