خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان خبرداد:

بهره برداری از فاز اول مجتمع خدماتی رفاهی شهر شادی پارسیان

بهره برداری از فاز اول مجتمع خدماتی رفاهی شهر شادی پارسیان

فاز اول مجتمع خدماتی رفاهی شهر شادی پارسیان طی مراسمی با حضور مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان، مدیرعامل پخش فرآورده‌های نفتی استان، فرماندار شهرستان سلطانیه و همچنین امام جمعه سلطانیه به بهره‌برداری رسید.

ایلنا: مدیر کل حمل ونقل و پایانه‌های استان زنجان، گفت: مجتمع خدماتی رفاهی شهرشادی پارسیان در کیلومتر ۲۳ لاین شمالی آزاد راه زنجان – خرمدره در زمینی به مساحت بیش از شش هکتار با زیربنای ۷۰۰ متر مربع ساختمان و بیش از هزار متر مربع سایبان جایگاه‌های سوخت از ششم فروردین ماه ۱۳۹۱ شروع به احداثکرده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، علی رحمتی مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان در مراسم بهره برداری از این مجتمع گفت: با بهره برداری از مجتمع خدماتی رفاهی شهرشادی پارسیان تعداد مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان به ۱۴ مجتمع رسید.

وی گفت: سه مجتمع نیز در حال احداثهستند که به حول قوه خداوند متعال تا فروردین ماه سال آینده به بهره برداری خواهند رسید.

رحمتی تصریح کرد: مجتمع خدماتی رفاهی شهرشادی پارسیان در کیلومتر ۲۳ لاین شمالی آزاد راه زنجان – خرمدره در زمینی به مساحت بیش از شش هکتار با زیربنای ۷۰۰ متر مربع ساختمان و بیش از هزار متر مربع سایبان جایگاه‌های سوخت از ششم فروردین ماه ۱۳۹۱ شروع به احداثنموده است.

میزان سرمایه‌گذاری جهت اجرای فاز اول بیش ۴۵ میلیارد ریال بوده و اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان جهت احداثرمپ ورود و خروج بیش از یکهزار و صد میلیون ریال هزینه کرده است.

وی در پایان گفت: در فاز اول این مجتمع نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی، فروشگاه، جایگاه‌های سوخت، فضای سبز و محوطه سازی به اجرا در آمده است.

ارسال نظر
پیشنهاد امروز