خبرگزاری کار ایران

در راستای استقرار ادارات در شهرستان سلطانیه استان زنجان صورت گرفت؛

استقرار شش اداره در شهرستان سلطانیه به همراه معرفی سرپرستان این ادارت در این شهرستان

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۲۴۰

ادارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، منابع طبیعی و آبخیزداری، آب و فاضلاب روستایی، مرکز آموزش فنی و حرفه ای، صنعت، معدن و تجارت، پس از گذشت نزدیک به ۷ ماه از ارتقای سلطانیه به شهرستان، در این شهرستان استقرار یافتند.

ایلنا: به دنبال استقرار شش اداره در شهرستان سلطانیه سرپرستان این ادارات در این شهرستان معرفی شدند.

به گزارش ایلنا از زنجان، مدیران منصوب به عناوین ادارات تازه تأسیس در شهرستان سلطانیه، طی جلسه ای کوتاه که به ریاست پرویز خالقی فرماندار شهرستان و با حضور حجه الاسلام والمسلمین نوری امام جمعه سلطانیه و برخی از مسئولان و روحانیون سطح استان و شهرستان، در فرمانداری سلطانیه برگزار و معارفه شدند.

پرویز خالقی، فرماندار شهرستان سلطانیه طی سخنان خود در این جلسه، درخصوص ابلاغ اسامی منصوبین به سمت های مختلف در ادارات شهرستان سلطانیه، داود بابایی را به عنوان اولین سرپرست اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، حسام عاقلی را به عنوان اولین سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری، سید مجید میر محمدی را به عنوان مدیر جدید کتابخانه های عمومی، ابراهیم قزلباش را به عنوان اولین سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت، اصغر محمودی را به عنوان اولین سرپرست اداره آب و فاضلاب روستایی و در پایان علی حیدر قلی را به عنوان اولین سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای معرفی کرد.

پس از پایان جلسه، خالقی فرماندار شهرستان سلطانیه به اتفاق امام جمعه و تنی چند از مسئولان دستگاه های اداری استان و شهرستان، چهار اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، آب و فاضلاب روستایی، منابع طبیعی و آبخیزداری و مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان سلطانیه را افتتاح کردند.

خالقی در حاشیه افتتاح ادارات که با رویکرد تکمیل سازمان ادارات شهرستان سلطانیه و در نتیجه ارتفاع مسائل و مشکلات مردم این شهرستان صورت پذیرفت، گفت: امروز روزی به یادماندنی برای شهرستان سلطانیه خواهد بود چرا که ۵ اداره به طور همزمان در این شهرستان و با تحقق ورود مدیران مجرب به شهرستان راه اندازی شده و موجب خیرات و برکات می شوند و افزود: اتحاد و همدلی بین دوایر دولتی شهرستان یکی از رموز پیشرفت همه جانبه شهرستان خواهد بود.

خالقی از مسئولان خواست تا با الگوگیری از سرمشق کار برای رضای خدا و خلق او، امور محوله خود را پیش برندو همچنین تصریح کرد: مسئولان در راستای خدمتگزاری نباید در پوشش حبّ نفس قرار گرفته بلکه باید سودای مردم را پیش از منافع شخصی خود قرار دهند.

وی خطاب به مسئولان جدیدالنصب اظهار داشت: با توجه به مشکلات عدیده ی موجود در شهرستان علی الخصوص در حوزه بنیاد مسکن و آب و فاضلاب روستایی، مدیران بایستی با نهایت توان، مشکلات را پشت سر گذارند.

این مسئول در حاشیه افتتاحات همچنین از راه اندازی ادارات صنعت، معدن و تجارت و میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ظرف مدت ۲ هفته آینده خبر داده و گفت: دستگاه قضایی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین ستاد نیروی انتظامی جزو نهادهایی دولتی هستند که در آینده نزدیک در شهرستان سلطانیه استقرار خواهند یافت.

خالقی در حاشیه افتتاح ادارات، همزمان با افتتاح اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سلطانیه، به مناسبت روز درختکاری نهالی را با همراهی امام جمعه سلطانیه و مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در دل زمین نهاده و این عمل را یکی از پر خیر و برکت ترین اعمال انسانی خوانده و آن را به مثابه عملی دانست که نگهداری آن بیش از کاشت آن اهمیت و ضروریت دارد.

همزمان با افتتاح این ادارات، فاز اول پروژه مجتمع شهر شادی پارسیان به طور بخش خصوصی، واقع در کیلومتر ۲۲ آزاد راه زنجان – قزوین، با هزینه ای بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال و با عملکرد ارائه خدمات ضروری به مسافران جاده ای افتتاح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز