خبرگزاری کار ایران

درنشست نمایندگان خانه کارگر استان زنجان مطرح شد؛

با لغ بر ۳۰ درصد جامعه ایران جامعه کارگری است

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۷۸۵

یکی از اعضای خانه کارگر استان زنجان گفت: همه اعضای خانه کارگر با احتساب کانونهای کارگری، شوراهای کار وبازنشستگان در این راستا دارای نقش اساسی هستند.

ایلنا: یکی از اعضای خانه کارگر استان زنجان، گفت: ‌ایجاد وحدت وهمدلی کارگران وکارفرمایان ودستگاههای اجرایی در راستای ارتقاء این خانه وتشکل کارگری با آگاهی رسانی موثر است.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از زنجان، در جلسه نمایندگان خانه کارگر استان زنجان،، ملک محمدی، یکی از اعضای خانه کارگر زنجان، با اشاره به فراز ونشیب های خانه کارگردر طول تشکیل این خانه، گفت: با توجه به تغییرات جامعه واعمال سیاستهای در این زمینه خانه کار گر همواره با هجمه های گوناگون مواجه بوده است.

ملک محمدی با بیان اینکه خانه کار گر در سطح کشور همواره یکی از تشکلات مهم، ‌ بزرگ و پا بر جا بوده است، ‌تصریح کرد: خانه کار گر استان زنجان نیز همانند تشکلات خانه کارگری استانهای دیگر کشور باید در صدد رسیدن به جایگاه اصلی خود باشد.

وی در ادامه با اشاره به پیگیری مباحثصنفی کارگری در خانه کارگر، گفت: ‌ایجاد وحدت وهمدلی کارگران وکارفرمایان ودستگاههای اجرایی در راستای ارتقاء این خانه وتشکل کارگری با آگاهی رسانی موثر است.

این فعال کارگری در زنجان، پیگیری حقوق کارگری را مهم ارزیابی کرد وافزود: همه اعضای با احتساب کانونهای کارگری، شوراهای کار وبازنشستگان در این راستا دارای نقش اساسی هستند.

ملک محمدی در پایان، با بیان اینکه این تشکل صنفی آمادگی خود را در زمینه بهره مندی فرزندان کارگران در حوزه های گوناگون اعلام می کند، اظهار داشت: بالا بردن سطوح مختلف در حوزه های گوناگون و ارتقاء کیفیت خانه کارگر با توجه به وجود پتانسیلها در این خانه وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز