خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

خون شهدا و پیروی از منویات مقام معظم رهبری موجب صلابت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران شده است

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۳۸۱

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: علیرغم تحریمها و فشارهای دشمنان در عرصه های اقتصادی، سازندگی در نظام جمهوری اسلامی همچنان ادامه دارد.

ایلنا: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، گفت: آنچه موجب صلابت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران شده است، خون شهدا و پیروی از منویات مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از زنجان، " سید محمد اسماعیلی " نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی پنج شنبه در یادواره شهدای مهندسی استان زنجان اظهار داشت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی همچنان پیرو رهبری و نظام جمهوری اسلامی هستند و همین مساله انقلاب را بیمه کرده است.

وی با اشاره به اینکه تحریم ها و توطئه های دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی به طرق مختلف ادامه دارد، افزود: علیرغم تمام این فشارهای اقتصادی سازندگی در نظام جمهوری اسلامی ادامه دارد.

این مقام مسئول مقاومت سی و پنج ساله ملت ایران در برابر تمام توطئه ها را یادآور شد و تصریح کرد: آنچه موجب صلابت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران شده است، خون شهدا و پیروی از منویات مقام معظم رهبری است.

اسماعیلی دستاوردهای ایران اسلامی را در این مدت یادآور شد و افزود: این دستاوردهای که در عرصه های علمی، اقتصادی و نظامی زبانزد هستند نشان از اعتقادات و باوردهای دینی مردم ایران دارد.

وی همچنین به شعار حماسه سیاسی و اقتصادی اشاره کرد و گفت: این نامگذاری که نشان از درایت و دوراندیشی مقام معظم رهبری دارد، موجب خلق حماسه ای در کشور شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان ساخت: شهدای ۸ سال دفاع مقدس درخت اسلام را آبیاری کردند و اکنون وظیفه ماست تا با سازندگی نظام جمهوری اسلامی ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز