خبرگزاری کار ایران

دومین جلسه شورای استانی گفتگوی دولت با بخش خصوصی در اتاق بازرگانی زنجان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۱۰۱

استاندار زنجان در دومین جلسه شورای استانی گفتگوی دولت با بخش خصوصی گفت: تمام واحدها و بخش‌هایی که دارای درآمد هستند باید در مهلت قانونی اقدام به تکمیل اظهار نامه مالیاتی کنند.

ایلنا: دومین جلسه شورای استانی گفتگوی دولت با بخش خصوصی در اتاق بازرگانی زنجان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، جمشید انصاری، استاندار زنجان، در دومین جلسه شورای استانی گفتگوی دولت با بخش خصوصی به ترکیب اعضای شورا و حضور نمایندگان بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: ۸ نفر از منتخبین بخش خصوصی که شامل نمایندگان حوزه کشاورزی، صنعت برق و الکترونیک، صنعت روی و نساجی استان هستند بعنوان اعضای ثابت این شورا به جلسات دعوت خواهند شد.

انصاری، بررسی مسائل استانی را یکی از معیارهای اولویت بندی موضوعات مورد بررسی در شورا دانست و افزود: جلسات شورای استانی گفتگوی دولت با بخش خصوصی در بعد از ظهر اولین سه شنبه هرماه در اتاق بازرگانی تشکیل خواهد شد.

وی ارائه پیشنهاد برای اصلاح پیچیدگی قوانین را از وظایف شورای استانی گفتگوی دولت با بخش خصوصی دانست و خاطرنشان شد: بدلیل وجود برخی اشکالات در قوانین و یا برخی ابهامات موجود در نحوه عمل به قوانین، در جلسات این شورا به دور از فضای اداری و خارج از محیط دستگاههای اجرایی دولتی، پیشنهادات اعضا در جهت تسهیل قوانین بر اساس اولویت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

استاندار زنجان با تاکید بر تکمیل اظهارنامه‌های مالیاتی اظهار داشت: تمام واحد‌ها و بخش‌هایی دارای درآمد هستند باید در مهلت قانونی اقدام به تکمیل اظهار نامه مالیاتی نمایند.

وی تصریح داشت: واحدهایی که از پرداخت مالیات معاف هستند نیز جهت شفاف سازی باید اظهارنامه‌های مالیاتی را تکمیل نمایند.

در این جلسه جمیلی رئیس اتاق بازرگانی و صنایع استان مهم‌ترین رویداد تصمیم سازی کشور در حال حاضر را، ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری عنوان نمود و گفت: از مجموع ۲۴ بند ابلاغیه مقام معظم رهبری، برخی از موارد که به حوزه کاری شورا مربوط می‌شود در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی در پایان این جلسه به ارائه پیشنهادات و دستورات جلسه پرداخت تا موارد طرح شده مورد بررسی شورا قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز