خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان:

زمان رفع حوادث آب در استان زنجان از میانگین کشوری پایین تر است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۸۷۸

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با توجه به یکپارچه سازی خدمات شرکت آب و فاضلاب و ارتقاء زیرساخت های موجود در این زمینه، در حال حاضر میانگین زمان رفع حوادث در استان از میانگین کشوری پایین تر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی محمد نادرخانی، امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: این شرکت موفق شد به عنوان اولین استان کشور نسبت به ایجاد بستر یکپارچه تماس برای تمامی مشترکین در اقصی نقاط استان اعم از 21 شهر و حدود 631 روستای استان اقدام کرده و تمام جغرافیای استان را تحت پوشش خدمات مشترکین قرار دهد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان، ادامه داد:  مشترکین استان زنجان در هر نقطه ای از کشور نیز می توانند با پیش شماره 024 با سامانه 122 شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تماس گرفته و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

نادرخانی، گفت: اکنون تمامی خدمات 22 گانه شرکت آبفا همچون ثبت حوادث آب و فاضلاب، انشعابات غیرمجاز، خرابی کنتور، رقم کنتور، مصارف غیرمتعارف و ... در دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ارائه می شود و نیازی به مراجعه حضور مشترکین نیست.

وی یادآور شد: نرم افزار های CRM  و GIS شرکت آبفا نیز به نرم افزار مشترکین شرکت آبفا استان متصل شده که با این اقدام خدمات مشترکین با سرعت، دقت و مطلوبیت بیشتری ارائه می شود.

این مسئول در پایان اضافه کرد: اکنون مشترکین خدمات خود را بصورت غیر حضوری، از یک پنجره و با دسترسی آسان تر که قابلیت پیگیری دارد دریافت می کنند که افزون بر مرکز ارتباط با مشتریان، خدمات آبفا از طریق سامانه پیامکی، تلفنی، پرتال شرکت و فضای مجازی نیز ارائه می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز