خبرگزاری کار ایران

رئیس حوزه هنری استان زنجان خبرداد:

حضور حوزه هنری استان زنجان در نهمین جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۳۳

رئیس حوزه هنری استان زنجان از حضور سه فیلم کوتاه حوزه هنری استان در نهمین جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ خبر داد.

رئیس حوزه هنری استان زنجان از حضور سه فیلم کوتاه حوزه هنری استان در نهمین جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ خبر داد. به گزارش ایلنا از زنجان، حمیدرضا اسماعیلی، امروز با اعلام این خبر گفت: سه اثر تولیدی از سوی هنرمندان حوزه هنری استان زنجان به بخش مسابقه نهمین جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ راه یافته است.

وی افزود: انیمیشن «یازده» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا سلطانی، انیمیشن «پایستگی» به کارگردانی محمد بیات و آرش محمدی و فیلم کوتاه «یک + یک» به کارگردانی مجتبی حیدری آثار راه یافته به بخش مسابقه نهمین جشنواره فیلم ۱۰۰ است.

اسماعیلی با اشاره به وجود هنرمندان جوان و علاقمند و همچنین ظرفیت‌های قوی استان زنجان در عرصه فیلمسازی، اظهار کرد: در حال حاضر هنرمندان فیلمساز زنجانی با حضور در جشنواره‌های مختلف کشوری و بین المللی و کسب موفقیت‌ها و عناوین بر‌تر، گام‌های بزرگی را در راستای اعتلای فرهنگ و هنر کشور برداشته‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امسال برای اولین بار فیلم‌های کوتاه نهمین جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ در زنجان اکران می‌شود، خاطر نشان کرد: این برنامه با هدف انتقال مفاهیم و پیام‌های اخلاقی در آثار هنری و همچنین آشنایی هنرمندان استان با آثار ارزشمند سایر فیلمسازان کشور به همت حوزه هنری استان زنجان اکران می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان زنجان در پایان یاداور شد: آثار تولیدی نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای(۸ و ۹ اسفند ماه) به صورت همزمان با تهران در محل حوزه هنری استان زنجان اکران می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز