خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور خبر داد:

آغاز پیش فروش بلیط های مسافری نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۱۳

مدیرکل راه آهن شمالغرب از آغاز پیش فروش بلیط‌های مسافری نوروز خبر داد.

مدیرکل راه آهن شمالغرب از آغاز پیش فروش بلیط‌های مسافری نوروز خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمدرضا قربانی، امروزیکشنبه(۲۷بهمن) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فروش اینترنتی بلیت قطارهای مسافری نوروزی رجاء از طریق راه آهن شمال غرب آغاز شده است.
وی با بیان اینکه این بلیط‌ها برای سفرهای ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۳ به فروش می‌رسد، تصریح کرد: متقاضیان برای دریافت بلیت قطارهای نوروزی می‌توانند به نشانی اینترنتی http: / / ticket. rai. ir یا لینک فروش اینترنتی سامانه یکپارچه فروش بلیت در پایگاه اینترنتی این شرکت به نشانی www. raja. ir مراجعه و نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.
این مسئول با اشاره به اینکه در مجموع زمان مراحل ثبت نام از ورود به سایت رجا تا فعال سازی نام کاربری حداکثر ۳۰ دقیقه اعلام شده است، افزود: اقدامات لازم برای تهیه بلیط انجام شده است.
وی با بیان اینکه کاربران اینترنتی بلیت بعد از خرید از طریق سیستم فروش اینترنتی می‌توانند، نسبت به پرینت بلیت در منزل خود اقدام کنند، یادٱور شد: دیگر نیازی به مراجعه به دفا‌تر فروش نیست.
مدیرکل راه آهن شمالغرب کشور با اشاره به اینکه هر کاربر می‌تواند ۱۲ قطعه بلیت از سامانه فروش اینترنتی تهیه کند، بیان داشت: استرداد بلیت‌های تهیه شده از این سامانه امکان پذیر نیست.
وی یادآورشد: آغاز فروش اینترنتی بلیت قطارهای محور‌های جنوب، جنوب شرق، شرق، اصفهان، هرمزگان و قطارهای منتهی به کمربندی مشهد از ساعت ۲۰ روز یکشنبه ۲۷ بهمن ماه آغاز شده است.
قربانی بیان داشت: همچنین فروش بلیط محورهای خراسان شامل قطارهای تهران - مشهد، نیشابور، طبس و خواف از ساعت ۲۰ فردا ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: پیش ‌فروش بلیت قطار محورهای آذربایجان، شمال، شمال‌غرب و قطارهای کمربندی این مسیر‌ها از ساعت ۲۰ روز گذشته آغاز شده است.
قربانی با اشاره به اینکه هموطنان مناطق شمال‌غرب کشور می‌توانند بلیت قطارهای زنجان مشهد، قزوین مشهد و تبریز مشهد را خریداری کنند، بیان داشت: همچنین پیش ‌فروش بلیت قطارهای محورهای جنوب، جنوب‌شرق، هرمزگان، اصفهان و قطارهای کمربندی این مسیر‌ها نیز از ساعت ۲۰ امشب آغاز خواهد شد.
این مسئول با اشاره به اینکه پیش ‌فروش بلیت قطار محور خراسان، نیشابور، خواف و طبس نیز از ساعت ۲۰ فردا آغاز می‌ شود، یادآور شد: متقاضیان در صورت عدم چاپ بلیت و مراجعه به راه‌آهن برای سوار شدن به قطار، باید مبلغ ۱۰ هزار ریال برای چاپ هر بلیت ارائه کنند.
وی در پایان، با بیان اینکه متقاضیان باید از چاپ بلیت بر روی کاغذهای آرم ‌دار و طرح‌ دار خودداری کنند، افزود: چرا که در صورت مبادرت به این کار، مجدداً باید نسبت به چاپ بلیت اقدام و متحمل پرداخت هزینه تعیین شده شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز