خبرگزاری کار ایران

مسئول بسیج مداحان استان زنجان خبرداد:

همایش مداحان و شعرای آئینی استان زنجان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۰۹

همایش مداحان و شعرای آئینی استان با حضور مشاهیر مداحی استان زنجان امشب(۲۷ بهمن) بعداز نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

مسئول بسیج مداحان استان زنجان، گفت: همایش مداحان و شعرای آئینی استان با حضور مشاهیر مداحی استان زنجان امشب(۲۷ بهمن) بعداز نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی محمدی امروز در گفتگو با خبرنگارایلنا در زنجان اظهار داشت: همایش مداحان و شعرای آئینی استان در راستای ارتقای سطح بصیرت و آگاهی مداحان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه این همایش برای دومین بار در استان برگزار می‌شود، اضافه کرد: همایش مذکور با حضور دکتر نظری از استان تبریز برگزار خواهد شد.
این مسئول همچنین به حضور مشاهیر مداحی استان نیز در این همایش اشاره داشت و گفت: استاد کلامی، حاج غلامرضا عینی فرد، استاد نوربهمنی و… نیز در این همایش حضور خواهند یافت.
محمدی در ادامه به محورهای برگزاری این همایش و اهداف برگزاری آن اشاره داشت و بیان کرد: با توجه به اینکه در چند هفته آینده ایام فاطمیه در پیش است، از همین رو در همایش مذکور مباحثمربوط به نقش حضرت زهرا(س) در دین اسلام و زندگی آن بزرگوار بیان خواهد شد.
وی همچنین به روشنگری مباحثلازم در خصوص دهه فجر طی این همایش اشاره داشت و اذعان کرد: امیدواریم امسال نیزهمچون سال قبل همایش مداحی با حضور باشکوه مداحان استان و شهرستان‌ها همراه باشد.
لازم به ذکر است؛ همایش مذکور امشب و راس ساعت ۷،۳۰ عصر در مسجد حسینیه اعظم زنجان و به همت بسیج مداحان استان برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز