خبرگزاری کار ایران

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا, همزمان با روز ۲۲بهمن در زنجان:

ایران تبدیل به یک قدرت جهانی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۶۴

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی شعار سال است.

زنجان: مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت:: حضور گسترده اقشار مختلف مردم در این روز تاریخی نشان داد که به آرمانها و اهداف مقدس نظام اسلامی پایبند هستند.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از زنجان، سردار سرلشکر " یحیی رحیم‌صفوی " امروز(۲۲ بهمن) در جمع باشکوه مردم زنجان، اظهار داشت: ملت همیشه در صحنه انقلاب اسلامی با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن علاوه بر اثبات وفاداری خود به آرمانهای امام راحل و شهدا شعار " حماسه سیاسی " را محقق کردند.

وی با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: ایران در حال حاضر تبدیل به یک قدرت جهانی شده است و نقش نظام جمهوری اسلامی در منطقه تاثیرگذار است.

سردار رحیم صفوی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل و پیروی ملت ایران از ولی فقیه به پیروزی رسید، خاطرنشان ساخت: دشمنان نظام همواره درصدد توطئه برعلیه نظام جمهوری اسلامی بوده و هستند ولی با هوشیاری و بصیرت مردم این توطئه های نقش برآب می شود.

به گفته وی، دشمنان با همه این تهدیدات نتوانستند کار به جایی ببرند و در حال حاضر ایران به قدرتی جهانی تبدیل شده است و تعیین کننده سرنوشت منطقه است.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن را اثبات وفاداری مردم به رهبری و تحقق حماسه سیاسی عنوان کرد و یادآور شد: حضور گسترده اقشار مختلف مردم در این روز تاریخی نشان داد که به آرمانها و اهداف مقدس نظام اسلامی پایبند هستند.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا به اقتدار نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: ملت ایران با گذشت ۳۵ سال از پیروی انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف همانند هشت سال دفاع مقدس از کیان و سرزمین خود جانانه دفاع کرده است.

به گفته این مقام مسئول، نظام جمهوری اسلامی همواره نقش مهم و تعیین کننده ای در تامین امنیت منطقه و مقابله با هر گونه تجاوزگری بیگانگان دارد.

سرلشکررحیم صفوی در پایان تصریح کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ کوبنده ای به یاوه گوییهای دشمنان است.

در ادامه این مراسم بیانیه ۲۲ بهمن در بین راهپیمایان قرائت شد و نماز ظهر و عصر با حضور جمع کثیری از اقشار مختلف مردم برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز