خبرگزاری کار ایران

قائم مقام خانه مطبوعات استان زنجان خبرداد:

مجمع عمومی نوبت دوم خانه مطبوعات، ۱۲اسفند ماه سال‌جاری برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۰۳

در ابتدای مجمع طبق دستور جلسه، ابتدا مدیر خانه مطبوعات استان، طی گزارشی به تشریح عملکرد این نهاد صنفی خواهد پرداخت و در ادامه اعضای جدید هیات مدیره وبازرس خانه مطبوعات استان زنجان، با رای اعضای حاضر در مجمع انتخاب خواهند شد.

قائم مقام خانه مطبوعات استان زنجان، گفت: امیدواریم انتخابات خانه مطبوعات استان زنجان طبق اساسنامه وکاملا قانونمند در روز تعیین شده برگزار شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا ازنجان، مسعود الماسی، امروز با اعلام این خبربه خبرنگار ایلنا در زنجان گفت: در ابتدای مجمع طبق دستور جلسه، ابتدا مدیر خانه مطبوعات استان، طی گزارشی به تشریح عملکرد این نهاد صنفی خواهد پرداخت و در ادامه اعضای جدید هیات مدیره وبازرس خانه مطبوعات استان زنجان، با رای اعضای حاضر در مجمع انتخاب خواهند شد.
الماسی با بیان اینکه طبق تبصره ۲ ماده ۱۰اساسنامه خانه مطبوعات، اعضای خانه می‌بایستی وکالتنامه‌ها را حداقل دو روز قبل از تاریخ جلسه انتخابات، تحویل بازرس خانه مطبوعات، مستقر در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان نمایند، گفت: امیدواریم انتخابات خانه مطبوعات استان زنجان، طبق اساسنامه وکاملا قانونمند در روز تعیین شده برگزار شود.
قائم مقام خانه مطبوعات استان زنجان، در ادامه با تاکید بر حضور گستردهٔ اصحاب مطبوعات ورسانه‌ها در جلسهٔ مجمع عمومی، اظهار داشت: طبق مادهٔ ۸اساسنامه، مجمع عمومی نوبت دوم با حضور عدهٔ حاضر در مجمع، رسمیت خواهد یافت.
در پایان شایان ذکر است: تعداد ۲۳۷نفرعضو خانه مطبوعات خانهٔ مطبوعات، واجد شرایط رای دهی وشرکت در مجمع هستند، که از این می‌ان، تعداد ۲۶نفر برای حضور درهیات مدیره وبازرسی ثبت نام کرده‌اند، که تعداد ۷نفر در هیات مدیره و ۱ نفر در بازرسی انتخاب خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز