خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن موسیقی استان زنجان:

انجمن موسیقی در استان زنجان از نظرات سازنده حمایت خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۵۷

رئیس انجمن موسیقی استان زنجان, گفت: ضروری است حمایت مالی و معنوی از گروه‌های موسیقی در استان زنجان صورت گیرد.

رئیس انجمن موسیقی استان زنجان، گفت: در سال آینده شاهد برگزاری جشنواره تک نوازی موسیقی به همت مسئولین فرهنگ وهنر استان زنجان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، منوچهر نجفی، شامگاه پنج شنبه(۱۷بهمن) در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره موسیقی گروه نوازی استان زنجان، با اشاره به اهداف برگزاری اولین جشنواره موسیقی گروه نوازی استان زنجان، گفت: تعمیق هنر موسیقی و اعتلای سطح علمی شرکت‌کنندگان در این جشنواره با شناسایی، نکات ضعف وقوت، ارتقاء و آمادگی گروههای موسیقی استان زنجان، از جمله اهداف برگزاری این جشنواره در استان بوده است.

نجفی با بیان اینکه سه گروه از این گروه‌های موسیقی از شهرستان خرمدره بوده است افزود: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد حضور گروههای دیگر دربرگزاری این جشنواره‌ها باشیم.

رئیس انجمن موسیقی استان زنجان، در ادامه با اشاره به حضور داوران مطرح استان در این جشنوره برای داوری، گفت: انجمن موسیقی در استان زنجان از نظرات سازنده حمایت خواهد کرد.

نجفی، در ادامه با بیان اینکه گروههای موسیقی همیشه باید برای اجرا آمادگی کامل و کافی داشته باشند خاطر نشان شد: در سال آینده شاهد برگزاری جشنواره تک نوازی موسیقی به همت مسئولین فرهنگ و هنر استان زنجان خواهیم بود.

رئیس انجمن موسیقی استان زنجان، آیتم‌های داوری این دوره از داوری نخستین جشنواره موسیقی گروه نوازی استان زنجان، را بر اساس استاندار‌ها ی جهانی عنوان کرد وگفت: داوران این جشنوراه را علی کریمی، مهرداد مهار بیگی، ایرج داود بیگی، منوچهر نجفی وآذیتا بخشمند برعهده داشتند.

این مسئول با اشاره به استقبال مردم و علاقه‌مندان به موسیقی از این جشنواره خاطرنشان کرد: ضروری است حمایت مالی و معنوی از گروه‌های موسیقی در استان زنجان صورت گیرد.

عضو هئیت داوران نخستین جشنواره موسیقی گروه‌نوازی استان زنجان، بر ضرورت توجه به امر آموزش صحیح موسیقی در استان تاکید کرد و افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان باید با ارائه آموزش‌های لازم هنرمندان به نحو مطلوبی از این آموزش‌ها بهره‌مند شوند.

نجفی داشتن سالن‌های تخصصی را برای اجرا و ارتقای موسیقی استان مهم ارزیابی کرد و افزود: حضور مسئولان استان در اجرا‌ها می‌تواند قوت قلبی برای هنرمندان باشد.

وی در پایان با بیان اینکه برگزاری نشست‌های نقد موسیقی می‌تواند کمک شایانی در زمینه ارتقای هنر موسیقی در استان داشته باشد، افزود: برگزار اردوهای برون استانی نیز در این زمینه موثر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز