خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان سلطانیه:

خانواده‌های معظم شهدا صاحبان اصلی انقلاب هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۱۸

فرماندار شهرستان سلطانیه در سالروز ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی به ایران، به همراه امام جمعه شهر سلطانیه و تنی چند از مسئولان شهرستان، با تعدادی از خانواده ی معظم شهدای این شهرستان دیدار کرد.

فرماندار شهرستان سلطانیه گفت: دیدار از خانواده‌های معظم شهدا نباید تنها در ایام الله مبارکه دهه فجر به وقوع پیوندد بلکه باید در طول سال و به طور مستمر و توسط کلیه مسئولین شهرستان، از آن‌ها دیدار به عمل آمده و تکریم شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، پرویز خالقی امروز در دیدارهایی که از خانواده‌های معظم شهیدان رضا عباسی‌ها، سید نصرت اله صفوی، نبی اله رنجبر و شهید سید مصطفی صفوی داشت، خانواده‌های معظم شهدا را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی ایران یاد کرده و این دیدار‌ها را تجدید میثاقی با آرمان‌های انقلاب دانست.

وی خطاب به مسئولان شهرستان اظهار کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا عملی پر خیر و برکت است و تأکید کرد: استقرار اداره بنیاد شهید و جانبازان در شهرستان سلطانیه یکی از اقدامات مهم و ضروری در امر تکریم شهدای شهرستان است و مسئولان باید نسبت به دیدار از آن‌ها احساس مسئولیت کرده و در این خصوص خواستار تدوین آمار کامل خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان سلطانیه شدند.

خالقی در پایان ادامه افزود: دیدار از خانواده‌های معظم شهدا نباید تنها در ایام الله مبارکه دهه فجر به وقوع پیوندد بلکه باید در طول سال و به طور مستمر و توسط کلیه مسئولین شهرستان، از آن‌ها دیدار به عمل آمده و تکریم شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز