خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی حوزه هنری خبرداد:

مجموعه شعر " این ماهی سرخ بند نمی‌آید " منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۷۹

مجموعه شعر " این ماهی سرخ بند نمی آید " اثر حامد رحمتی، هنرمند حوزه هنری استان زنجان چاپ و منتشر شد.

شاعر و مدرس حوزه هنری استان زنجان گفت: مجموعه شعر «این ماهی سرخ بند نمی‌آید» در ۸۴ صفحه و در قطع رقعی توسط انتشارات مروارید چاپ و وارد بازار شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، حامد رحمتی، شاعر و مدرس حوزه هنری استان زنجان امروز با اعلام این خبر گفت: این مجموعه شامل ۵۸ شعر است که که مضامین اجتماعی و عاشقانه را در بر می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از کتاب با نام «بمب ساعتی» نگاهی به اتفاقات سیاسی اجتماعی چند سال اخیر در منطقه را دارد افزود: در واقع این بخش، در قالب نامه‌های سربازی بیان شده که بیانگر نگاه سیاسی اجتماعی به منطقه و رویدادهای کشورهای عربی است.

رحمتی با تاکید بر اهمیت مقوله جنگ، تصریح کرد: جنگ مقوله‌ای انسانی بوده که سرزمین‌های مختلف در کل جهان را تحت‌الشعاع قرار داده است.

این شاعر زنجانی با بیان اینکه هر هنرمندی سعی می‌کند این تجربه‌ها را به نحوی در هنر خود نشان دهد، ابراز کرد: من به عنوان یک شاعر سعی کردم مقوله جنگ و تاثیرات آن را در شعرم بگنجانم.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه شعر «این ماهی سرخ بند نمی‌آید» در ۸۴ صفحه و در قطع رقعی توسط انتشارات مروارید چاپ و وارد بازار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز