خبرگزاری کار ایران

معاونت آموزشی و پژوهشی دانشکده سما زنجان خبرداد:

اولین دوره مسابقات عکاسی در دانشکده فنی و حرفه‌ای سما زنجان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۷۷

دانشکده فنی و حرفه‌ای سما زنجان، اولین دوره مسابقات عکاسی در دانشکده فنی و حرفه‌ای سما زنجان برگزار کرد.

معاونت آموزشی و پژوهشی دانشکده سما زنجان گفت: دانشکده فنی و حرفه‌ای سما زنجان، اولین دوره مسابقات عکاسی در دانشکده فنی و حرفه‌ای سما زنجان برگزار کرد.
به گزارش ایلنا از زنجان، معاونت آموزشی و پژوهشی دانشکده سما زنجان گفت: این مسابقات با حضور و استقبال پرشور اساتید و دانشجویان رشته معماری، رشته نقاشی و سایر رشته‌های دانشکده آغاز و کار خود را به پایان رساند.
سیده رقیه متوسلین، معاونت آموزشی و پژوهشی دانشکده سما امروز با اعلام این خبر گفت: این مسابقات که با هدف اهمیت قائل شدن و توجه هر چه بیشتر به هویت معماری اسلامی سنتی در بناهای تاریخی وبا ارزش شهر زنجان توسط گروه معماری دانشکده برگزار شد.
وی یاد آور شد: این مسابقات با حضور و استقبال پرشور اساتید و دانشجویان رشته معماری، رشته نقاشی و سایر رشته‌های دانشکده آغاز و کار خود را به پایان رساند.
متوسلین افزود:. مبنای داوری در این مسابقات عکسهایی بودند که از لحاظ موضوعیت بنای تاریخی، انتقال حس بنا، تأکید بر عناصر اصلی در بناهای تاریخی سنتی ایرانی و بناهای مذهبی سنخیت بیشتری داشتند.
وی در ادامه گفت: بعد از بررسی بیش از ۳۰ عکس توسط هیات داوران تیم‌های ذیل به عنوان تیم‌های اول تا سوم انتخاب و هدایایی به رسم یادبود به آن‌ها اهدا شد.
تیم اول: ابراهیم ابراهیمی، سمیرا پارسا
تیم دوم: آرش کابلی، فرشید بیگ محمدی
تیم سوم: شیدا عباسی، محمد محبی
لازم به ذکر است گروه‌های معماری و نقاشی دانشکده سما زنجان در ایجاد شوق و اشتیاق و کسب مهارتهای مناسب هنری و طراحی در دانشجویان پیشرو هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز