خبرگزاری کار ایران

همزمان با برگزاری جشن سراسری صورت گرفت؛

حضور رضا بنفشه خواه, بازیگر سینمای ایران در جمع هنرمندان و مخاطبان فیلم های سینمایی استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۰۷

" بنفشه خواه " در روز برگزاری مراسم جشن " سینما سلام " در زنجان گفت: امروز مردم ایران وزنجان با این استقبال بی نظیر از سینما و سینما گران ایران نشان دادند که دیگر با سینما آشتی کردند.

ایلنا: بازیگر سینمای ایران در زنجان گفت: امیدوارم سینماهای کشور همواره شاهد ازدحام جمعیت و حضور مخاطبان وهنرمندان باشد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از زنجان، شامگاه پنج شنبه همزمان با برگزاری مراسم جشن سراسری " سلام سینما " در زنجان با حضور دوتن از بازیگران برجسته سینمای کشور در زنجان, " رضا بنفشه خواه " بازیگر سینمای ایران در جمع مخاطبان وهنرمندان زنجان در محل سینما بهمن همراه با نمایش و اکران فیلم سینمایی " سربه مهر " با تقدیر از مسئولین استان بویژه مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان، گفت: امیدوارم هموراه سینماهای کشور شاهد ازدحام جمعیت و حضور مخاطبان وهنرمندان باشد.

" بنفشه خواه ", با بیان اینکه هدف ما به عنوان بازیگران فیلمهای سینمایی و کارکنان وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی بالا بردن فرهنگ جامعه است، افزود: حامی اصلی بازیگران, هنرمندان، تولیدکننندگان وکارگردانان فیلم های سینمایی، مخاطبان وتماشاگران هستند که ما به وجود آنان افتخار می کنیم.

این بازیگر سینمای ایران, با اشاره به تولید انواع فیلمها در سطح جامعه توسط هنرمندان وخالقان آثار بر تر هنرسینمای ایران افزود: سینما رفتن و فیلم دیدن هم همانند مطالعه کتب برای مخاطبان دارای اهمیت اساسی است.

وی, در ادامه با اشاره به استقبال بی نظیر مردم زنجان با وجود مشکل کمبود سینما در زنجان, گفت: ما با این ازدحام برای ورود به این سینما از ۷خوان رستم گذشتیم و به همه آنها که در سالن سینما بودند به دلیل گذشتن از این ۷خوان رستم تبریک گفت و یاد آورشد: هنر دوستان ایران و استان زنجان, امروز با این استقبال بی نظیر از سینما وسینما گران ایران نشان دادند که دیگر با سینما آشتی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز