خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری زنجان خبر داد:

برگزاری آموزش های مجازی برای ۵ هزار کارمند زنجانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۳۶

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری زنجان از برگزاری آموزش های مجازی برای ۵ هزار کارمند زنجانی خبر داد.

ایلنا: مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری زنجان گفت: برگزاری چنین دوره‌هایی به صورت مجازی در استان از استقبال بیشتری برخودار است.

به گزارش " ایلنا " از زنجان,، " فاطمه کرباسچی " پنج شنبه دهم دی ماه در جلسه کمیته صیانت از حقوق شهروندی اظهار کرد: کارگاه آموزشی صیانت از حقوق شهروندی برای اقشار مختلف اجرا شده است.

وی با بیان اینکه این کارگاه برای مدیران اجرایی استان برگزار شده است، تصریح کرد: ۲۱۴ نفر از مدیران در این کارگاه حضور یافته‌اند.

این مسئول از برگزاری کارگاه آموزشی برای کارشناسان ادارات در خصوص حقوق شهروندی خبر داد و افزود: این دوره برای ۴۹ نفر از کارشناسان برگزار شده است.

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری زنجان با اشاره به اهداف ارائه آموزش‌های مجازی حقوق شهروندی تصریح کرد: برگزاری چنین دوره‌هایی به صورت مجازی در استان از استقبال بیشتری برخودار است.

" کرباسچی " با بیان اینکه ۵ هزار نفر در آموزش مجازی حقوق شهروندی شرکت کرده‌اند، بیان داشت: دانشگاه علوم پزشکی زنجان بیشترین آموزش‌ها را دریافت کرده است.

وی از ساخت انیمیشن در خصوص حقوق شهروندی در زنجان خبر داد و افزود: این انیمیشین به دلیل دارا بودن مشکلات هنوز ارائه نشده است.

معاون صدا و سیمای مرکز زنجان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به ساخت انیمیشن صیانت از حقوق شهروندی در زنجان اظهار کرد: انیمیشن حقوق شهروندی چندین بار اصلاحیه خورده است.

" آل‌یاسین " ادامه داد: هر دستگاهی در زمینه‌ای مادر تخصصی محسوب می‌شود که باید کار به آن دستگا سپرده شود.

وی در پایان با بیان اینکه صدا و سیما می‌تواند در تولید انیمیشن موفق‌تر عمل کند، افزود: اگر این انیمیشن با همین هزینه از سوی صدا و سیما تولید می‌شد، نتایج بهتری داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز