خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفای زنجان خبر داد:

انجام بیش از ۹ کیلومتر لوله گذاری اصلاح و توسعه شبکه توزیع در استان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۷۷

در ۹ ماهه نخست سال ۹۲ در استان زنجان بیش از ۹ کیلومتر لوله گذاری اصلاح و توسعه شبکه در نقاط مختلف استان از جمله شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره، ماهنشان و دندی در راستای مدیریت مصرف انجام شده است.

زنجان: مدیرعامل آبفای استان زنجان گفت: مخزن ۵ هزار خرمدره و ۲ هزار متر مکعبی هیدج در دست احداثاست که جمع مخازن در دست ساخت ۴۴ هزار متر مکعب است.

به گزارش ایلنا از زنجان، مسلم پورنصرت مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با اشاره به مطلب فوق افزود: جنس لوله‌های بکار رفته از نوع پلی اتیلن به اقطار ۱۱۰،۱۶۰، ۲۰۰،۲۵۰، و ۶۰۰ میلی متر با هدف تامین فشار و نوسازی شبکه انجام شده است.

وی همچنین ادامه داد: در این راستا تعداد ۱۴۵۸ فقره انشعاب فرسوده نیز نوسازی شده است.

پورنصرت به حفاری و تجهیز چاه در شهرهای ابهر و گرماب اشاره کرد و گفت: حفاری این چاه‌ها منجر به افزایش ظرفیت تامین آب به میزان ۶۵ لیتر بر ثانیه شد.

مدیر عامل آبفا ضمن اشاره به احداثمخازن ذخیره آب در ۹ ماهه تصریح کرد: مخزن ۳ غربی و ۴ شرقی در شهر زنجان هر کدام با ظرفیت ۱۵ هزار متر مکعب با بیش از ۸۰ درصد پیشرفت در دست ساخت است.

همچنین مخزن ۵ هزار خرمدره و ۲ هزار متر مکعبی هیدج در دست احداثاست که جمع مخازن در دست ساخت ۴۴ هزار متر مکعب است.

وی به ایستگاه‌های پمپاژ در دست ساخت اشاره کرد و گفت: ایستگاه پمپاژ ۲ غربی با ۸۶درصد پیشرفت در دست ساخت است و تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز