خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

تدوام طرح مرمت و بازسازی امامزادگان استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۰۱

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از تداوم طرح مرمت و بازسازی امامزادگان استان زنجان خبر داد و گفت: امسال یک میلیارد ریال به این امر اختصاص یافته است.

ایلنا: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: غبارروبی نباید تنها به گردگیری ظاهری از مساجد منتهی شود بلکه باید این امکان مقدس از حیثتمام موانع امتداد و استمرار انقلاب و اسلام پاک شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام علی باقری امروز(۸ بهمن) در جمع خبرنگاران به برنامه‌های کمیته مساجد دهه فجر اشاره کرد و اظهار داشت: امسال ۱۲ مراسم جشن در ۱۲ امامزاده استان زنجان برگزار می‌شود.

این مقام مسئول به نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد ویادآور شد: مساجد در دوران شکوه‌مند انقلاب اسلامی نقش مهم و تاثیرگذاری داشتند، چرا که اولین جرقه‌های فعالیت‌های انقلابی از این مکان‌های مقدس آغاز شده است.

این مقام مسئول به غبارروبی مساجد از لوثموانع انقلاب اشاره کرد و افزود: غبارروبی نباید تنها به گردگیری ظاهری از مساجد منتهی شود بلکه باید این امکان مقدس از حیثتمام موانع امتداد و استمرار انقلاب و اسلام پاک شود.

وی در بخش دیگری به برنامه‌های کمیته مساجد در این ایام اشاره کرد و گفت: برپایی خیمه‌های معرفت در کنار برگزاری جشن‌های انقلاب از برنامه‌هایی است که با هدف پاسخ به سوالات و شبهات جوانان و نوجوانان انجام می‌شود.

نشست با شورای امر به معروف و نهی از منکر در راستای ترویج امربه معروف لسانی، نصب بنر در ارتباط با پیروزی انقلاب در میادین شهر، تزئین و فضاسازی مساجد و پخش صدای تکبیر در شب پیروزی انقلاب در تمامی مساجد استان برخی از برنامه‌های این کمیته در ایام دهه فجر عنوان شد.

حجت الاسلام باقری در بخش دیگری از سخنان خود تعداد موقوفات استان زنجان را ۲ هزار مورد عنوان کرد و یادآور شد: ۲۰ مورد موقوفه در هفته وقف امسال به ثبت رسید.

این مقام مسئول از تداوم طرح مرمت امامزادگان استان زنجان خبر داد و افزود: امسال یک میلیارد ریال برای این مقوله در نظر گرفته شده است که رقم قابل توجهی نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز