خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی شرکت آبفار استان زنجان خبرداد:

برگزاری همایش تحکیم بنیان خانواده در شرکت آبفار استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۶۸

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان گفت: خانواده نقش اول جاری کردن زندگی در جامعه را بر عهده دارد و با تربیت صحیح می‌تواند جامعه‌ای زنده و شاداب، پر تلاش و سازنده به‌بار آورد.

در این همایش حمید رضازاده پیرامون مسائل و مشکلات خانواده، هنجارهای اجتماعی و ارائه راه‌حل‌های آن‌ها سخنرانی کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، همایش تحکیم بنیان خانواده با حضور مدیر عامل شرکت آبفار استان و معاونت پشتیبانی و منابع انسانی و دکتر حمید رضازاده و بانوان شاغل در صنعت آب و برق استان زنجان برگزار شد.

در این همایش حمید رضازاده پیرامون مسائل و مشکلات خانواده، هنجارهای اجتماعی و ارائه راه حل‌های آن‌ها سخنرانی کرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان با حضور در این مراسم خانواده را اولین نهاد موثر در پرورش و تربیت فرزندان دانست و گفت: خانواده بنیان جامعه بوده و بنای اجتماع بر شالوده خانواده نهاده شده است. هر قدر این بنیان از استحکام و صلابت برخوردار باشد، بنای آن نیز مقاوم و مداوم‌تر خواهد بود.

وی افزود: خانواده نقش اول جاری کردن زندگی در جامعه را بر عهده دارد و با تربیت صحیح می‌تواند جامعه‌ای زنده و شاداب، پر تلاش و سازنده به بار آورد.

همایش تحکیم خانواده با همکاری روابط عمومی، و امور بانوان شرکت آبفار استان زنجان در سالن همایش برق منطقه‌ای استان زنجان برگزار شد.

در پایان همایش بین شرکت کنندگان سئوالاتی مطرح و به قید قرعه به ۲۰نفر جوایزی اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز