خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار صورت می گیرد:

اکران " روز میهمانی " جدیدترین محصول حوزه هنری استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۲۹

این برنامه با هدف ارائه جدیدتری محصول حوزه هنری استان زنجان در جمع اصحاب هنر و رسانه استان، حمایت معنوی از هنرمندان فعال استان و همچنین ایجاد علاقه و انگیزه برای سایر هنرمندان در راستای خلق و تولید اثر هنری جدید برگزار می شود.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان گفت: فیلم کوتاه سی دقیقه‌ای «روز میهمانی» ساعت ۱۶ عصر(۱ بهمن ماه) سال جاری در محل سالن آمفی تئا‌تر دانشگاه پیام نور مرکز زنجان نمایش داده می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، فیلم کوتاه «روز میهمانی» جدید‌ترین اثر تولیدی حوزه هنری استان زنجان همزمان با اول بهمن ماه سال ۹۲ در سال آمفی تئا‌تر دانشگاه پیام نور مرکز زنجان اکران می‌شود.

میثم سیفی، مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان گفت: فیلم کوتاه «روز میهمانی» به کارگردانی مجتبی حیدری و جبار اوجاقلو به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اعظم(ص) در جمع بازیگران و عوامل پشت صحنه فیلم و خبرنگاران و اصحاب رسانه برای اولین بار اکران می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیش تولید این فیلم کوتاه همزمان با عید غدیر آغاز شده بود، اظهار کرد: درونمایه این فیلم اخلاقی و دینی و با موضوع پیامبر اعظم(ص) است که ۱۲ بازیگر خردسال و همچنین ۴ بازیگر بزرگسال در فیلم کوتاه جدید به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سیفی با اشاره به اهداف اکارن فیلم کوتاه «روز میهمانی» ابراز کرد: این برنامه با هدف ارائه جدیدتری محصول حوزه هنری استان زنجان در جمع اصحاب هنر و رسانه استان، حمایت معنوی از هنرمندان فعال استان و همچنین ایجاد علاقه و انگیزه برای سایر هنرمندان در راستای خلق و تولید اثر هنری جدید برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور فعال هنرمندان خردسال در ساخت این فیلم، خاطر نشان کرد: ترغیب این خردسالان برای فعالیت بیشتر در عرصه‌های فرهنگی و هنری و ایجاد حس رقابت بین هنرمندان فیلمساز برای فعالیت بیشتر در این زمینه نیز از دیگر اهداف این برنامه است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان یادآور شد: فیلم کوتاه سی دقیقه‌ای «روز میهمانی» ساعت ۱۶ عصر(۱ بهمن ماه) سال جاری در محل سالن آمفی تئا‌تر دانشگاه پیام نور مرکز زنجان نمایش داده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز