خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس تاکید کرد:

باید نسبت به حل مشکلات جانبازان اقدامات لازم انجام شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۳۲

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: مجلس در خصوص حل مشکلات جانبازان کم کاری نمی‌کند.

زنجان: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: جانبازان برای مراجعه به اماکن عمومی و انجام امورات شخصی واداری خود به دلیل عدم مناسب‌سازی معابر وعمران شهری با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد اسماعیلی شامگاه پنج شنبه در جلسه هم‌اندیشی استاندار زنجان با جانبازان بالای ۷۵ درصد استان زنجان اظهار کرد: بیشترین مشکلات جانبازان از عدم مناسب‌سازی اماکن شهری برای تردد محسوب می‌شود.

اسماعیلی با بیان اینکه باید دستگاه‌های اجرایی ذیربط در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند، تصریح کرد: جانبازان برای مراجعه به اماکن عمومی و انجام امورات خود به دلیل عدم مناسب‌سازی با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه مجلس برای وضع قوانین برای حل مشکلات خود از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند، خاطرنشان کرد: هر مشکلی که بنیاد شهید و دولت به مجلس ارائه کرده‌اند، هر آنچه مربوط به جانبازان بوده است، مورد توجه مجلس قرار گرفته است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان اینکه بیشتر نمایندگان برای حل مشکلات جانبازان پیشگام هستند، یادآور شد: ‌ مجلس از همه توان برای حل مشکلات این قشر استفاده خواهد کرد.

اسماعیلی بر ضرورت احصاء و جمع‌بندی مشکلات جانبازان تاکید کرد و گفت: نمایندگان نیز از آمادگی لازم برای حل مشکلات جانبازان برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه قوانین مطلوبی در حوزه جانبازان از سوی مجلس تصویب شده است، خاطرنشان شد: مسئولان باید نسبت به اجرای این قوانین در این زمینه توجه ویژه داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه ضروری است این جلسات به صورت مستمر برگزار شود، یادآورشد: برگزاری این جلسات موجب آشنایی با قوانین مربوط به این قشر و پیگیری آن از سوی مسئولان می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه بخش بزرگی از مشکلات جانبازان قابل حل است، ابراز گفت: باید نسبت به حل این مشکلات اقدامات لازم انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز