خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ابهر, خدابنده وسلطانیه تاکید کرد:

مبارزه با فساد اقتصادی، همت و حمایت عمومی را طلب می کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۸۶

نماینده مردم ابهر, خدابنده وسلطانیه: در این شرایط اگر عدالت در توزیع بودجه رعایت نشود، اعتماد به دستگاه های اجرایی کاهش می یابد.

ایلنا: نماینده مردم ابهر, خدابنده وسلطانیه گفت: بسیاری از ایثارگران در مراجعه به دستگاه های اجرایی به دنبال خواسته های قانونی خود هستند.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از زنجان، " خان محمدی " درجلسه شورای اداری استان زنجان اظهار کرد: لابی گری ها در برخی از دستگاه های اجرایی بسیار بالا است.

وی ادامه داد: در صورتی که مسئول اعتبار بانکی در دفاتر افراد متخلف استخدام می شود و حقوقی بیشتر از مسئولیت بانکی خود می گیرد، نباید انتظار داشت، تخلفی در آن بانک صورت نگیرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه باید با همت و حمایت عمومی مبارزه با فساد اقتصادی صورت گیرد، یادآور شد: خواسته مردم مبارزه با چنین تخلفاتی است.

وی بر ضرورت توجه به خواسته های قانونی ایثارگران تاکید کرد و ابراز داشت: بسیاری از ایثارگران در مراجعه به دستگاه های اجرایی به دنبال خواسته های قانونی خود هستند.

" خان محمدی " با بیان اینکه تکریم ایثارگران باید اولویت دستگاه های اجرایی باشد، خاطرنشان کرد: آیا فقط ایثارگران را در دوران دفاع مقدس لازم داشتیم.

وی با گریزی به بودجه امسال کشور نیز سهم استان زنجان را ناچیز دانست و یادآور شد: مجمع نمایندگان استان زنجان نسبت به این موضوع اعتراضات خود را اعلام کرده است.

این مسئول بر ضرورت رعایت عدالت در توزیع بودجه بین استان ها تاکید کرد و افزود: نمایندگان استان به چنین بودجه ریزی اعتراض دارند.

وی با بیان اینکه توازن در اختصاص بودجه به استان ها باید رعایت شود، تصریح کرد: در این شرایط اگر عدالت در توزیع بودجه رعایت نشود، اعتماد به دستگاه های اجرایی کاهش می یابد.

" خان محمدی " همچنین نسبت به انتصابات نیز گله مند بود و افزود: نباید این انتصابات با ارتباطات صورت گیرد.

وی در پایان بر ضرورت توجه به صنایع " های تک " تاکید کرد و افزود: صنایع تبدیلی، گاز، نفت، پتروشیمی و معدن باید به صورت جدی پیگیری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز