خبرگزاری کار ایران

بخشدار زنجانرود عنوان کرد:

ساخت ۱۰ پروژه محرومیت زدایی از محل زکات

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۸۴

بخشدار زنجانرود از ساخت ۱۰ پروژه محرومیت زدایی از محل زکات جمع‌آوری شده در این بخش خبر داد.

زنجان _ ایلنا: بخشدار زنجانرود گفت: طی سال جاری ۱۰ مورد پروژه محرومیت زدایی از محل زکات جمع‌آوری ساخته شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، علی پاک منش بخشدار زنجانرود، در جلسه شورای زکات شهرستان زنجان اظهار کرد: طی سال جاری اقدامات بسیاری در زمینه ترویج و تبلیغ زکات در زنجانرود صورت گرفته است.

وی با اشاره به دیوارنویسی ۱۰ روستا در این بخش اذعان داشت: همچنین طی سال جاری جلسات مختلفی با حضور دهیاران برگزار و در زمینه امر زکات تبیین و تبلیغ لازم صورت گرفته است.

بخشدار زنجانرود در ادامه با تاکید بر ساخت پروژه‌های عمرانی به ویژه خانه بهداشت از محل زکات با مشارکت بسیج سازندگی تصریح کرد: طی سال جاری ۱۰ مورد پروژه محرومیت زدایی از محل زکات جمع‌آوری ساخته شده است.

همچنین در ادامه این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط اعضای شورای زکات شهرستان زنجان ارائه شد که از جمله آن برگزاری سه همایش با حضور مبلغان، تهیه و توزیع بروشورهای تبلیغی در بحثزکات، معرفی مبلغان از طرف سازمان تبلیغات، تهیه و بروشور کمیته امداد در روستا‌ها بود.

همچنین تبلیغ و ترویج زکات به صورت چهره به چهره و عمومی در روستاهای شهرستان، شناسایی محرومین در روستا‌ها نیز از دیگر اقداماتی است که در قالب ترویج و تبلیغ زکات صورت گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز