خبرگزاری کار ایران

در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار می‌شود؛

اولین جلسه دوازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع)

کد خبر : ۱۳۴۷۲۳

جلسه شورای سیاستگذاری همایش علمی پژوهشی منزلت خانواده, سبک زندگی و فرهنگ رضوی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار شد.

جلسه شورای سیاستگذاری همایش علمی پژوهشی منزلت خانواده، سبک زندگی و فرهنگ رضوی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار شد.
به گزارش ایلنا از زنجان، مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در استان زنجان گفت: برگزاری این جشنواره با مشارکت بخش‌ها و حوزه‌های مختلف در استان خواهد بود.
زهرا شامی مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در زنجان، امروز با اعلام این خبر گفت: این جشنواره به مدت ۸سال است که برگزار می‌شود.
شامی با بیان اینکه امروز اولین جلسه برگزاری این جشنواره در سالجاری برگزار شد افزود: جلسه برگزار شده با حضور یکی از اساتید دانشگاه «تورج عقدای» عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برگزار شد.
وی در ادامه با اشاره به تلاش در زمینه ارتقاء سطح کیفی برگزاری این جشنوراه تصریح کرد: درصدد برگزاری نمایشگاه عکس و کتاب در حاشیه این جشنواره خواهیم بود.
شامی تشکیل کارگروه مقاله نویسی در خصوص امام رضا(ع) را دارای اهمیت در این راستا برشمرد وگفت: برگزاری این جشنواره با مشارکت بخش‌ها و حوزه‌های مختلف در استان خواهد بود.
وی از جمله بخشهای مشارکت در این زمینه را حوزه علمیه، آموزش وپرورش وغیره عنوان کرد و یاد آورشد: دبیر علمی این همایش عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز