خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان:

رسالت دانشگاه علمی کاربردی کارآفرینی و پرورش نیرورهای مولد در جامعه است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۵۵

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان, با اشاره به هدف اصلی دانشگاه علمی کاربردی گفت: هدف اصلی این دانشگاه ارتباط بین صنعت و بخش تولید و خدمات و بازار است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان گفت: مصنوعات چرمی، چارقدوزی، مسگری، چاقو سازی، گیوه دوزی، روبان دوزی، ملیله کاری، نقشه برجسته برروی سفال وغیره را از جمله مشاغل بومی استان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد فتحی، رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان، امروز(۹) دی در نشست خبری با خبرنگاران گفت: با توجه به نیازمندیهای بومی استان‌ها دانشگاه جامع علمی کاربردی فعالیت می‌کند.

فتحی با بیان اینکه، دانشگاه علمی کاربردی در آینده درس طراحی کاربینی برای دانشجویان ارائه می‌کند افزود: این واحد درسی در صدد شناسایی فرصت‌های شغلی در سطح استان و کشور برای دانشجویان با ارتقاء فضای کسب و کار خواهد بود.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان، در ادامه با اشاره به مقتضیات بومی هر منطقه در زمینه کارآفرینی از طریق آموزشهای دانشگاه علمی کاربردی گفت: در این زمینه توسعه منطقه‌ای بویژه مناطق محروم در الویت بوده است.

وی در بخشی از سخنان خود از برگزاری نمایشگاه دانشگاه علمی کاربردی با همکاری برخی دستگاه‌ها در دی ماه در زنجان داد و گفت: این نمایشگاه در ۸ بخش با هدف زمینه سازی کارآفرینی، آسیب‌شناسی وشناسایی نقاط ضعف وقوت در این زمینه خواهد بود.

فتحی معرفی کارآفرینان ورونق کسب وکار را جزو برنامه‌های این نمایشگاه برشمرد وگفت: از جمله بخشهای این نمایشگاه دو روزه در حوزه کلنیک اشتغال وکارآفرینی در زمینه مشاغل خانگی، بومی وکارگاههای آموزشی با موضوعات طراحی وتدوین کسب وکار وایده‌پردازی وپرورش خلاقیت خواهد بود.

وی در زمینه حوزه فعالیت کارآفرینان نیز گفت: حوزه‌های تابلو فروش، تولید ترشیجات، کارتن سازی، تولیدی کفش و تولید نرم افزار و انیشمین را شامل خواهد شد.

فتحی در ادامه با اشاره به حضور ۱۶مرکز علمی کاربردی دراین نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با حضور و فعالیتهای کارآفرینان صندوق مهر امام رضا، جهاد دانشگاهی، شرکتهای می‌نو، سازمان میراثفرهنگی گردشگری وصنایع دستی واستانداری خواهد بود.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان زنجان، در پایان مصنوعات چرمی، چارقدوزی، مسگری، چاقو سازی، گیوه دوزی، روبان دوزی، ملیله کاری، نقشه برجسته برروی سفال وغیره را از جمله مشاغل بومی استان و بعنوان شرکت کنندگان در این نمایشگاه برشمرد.

گفتنی است این نمایشگاه در مجتمع آموزشی زیتون با ۶۰ غرفه برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز