خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان:

۹ دی یکی از روزهای ماندگار تاریخ انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۸۶

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با تاکید برحضور پرشور مردم در همایش ۹ دی، از این روز به عنوان یکی از روزهای ماندگار تاریخ انقلاب یاد کرد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: پاسخ قاطع به توطئه‌های و دسیسه‌های دشمنان داخلی و خارجی در چنین روزی از سوی مردم داده شد.

سید جواد هاشمی امروز در گفتگو با خبرنگار ایلنا در زنجان گفت: ۹ دی به عنوان یکی از روزهای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثبت شده است.

وی به حضور آگاهانه و هوشمندانه مردم این مرزو بوم در مقابل توطئه‌های دشمنان اشاره کرد و یادآور شد: این حضور در حماسه ۹ دی یادآور بصیرت مردم در مقابل چالش‌های پیش روست.

این مسئول با بیان اینکه حضور همیشه در صحنه مردم پاسخ کوبنده‌ای به توطئه‌های دشمنان است، خاطرنشان کرد: پاسخ قاطع به توطئه‌های و دسیسه‌های دشمنان داخلی و خارجی در چنین روزی از سوی مردم داده شد.

وی با بیان اینکه مردم هیچگاه توهین به مقدسات اسلامی را تحمل نمی‌کنند، یادآور شد: دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی از اهداف حضور مردم در صحنه بود.

این مسئول، حماسه ۹ دی را دارای جایگاهی رفیع در انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: این حضور گسترده در صحنه نشان داد که دشمن نمی‌تواند با حمله به اعتقادات، مردم را از نظام اسلامی دلسرد کند.

هاشمی بر ضرورت گرامیداشت حماسه «۹ دی» تاکید کرد و ادامه داد: مردم با حضور گسترده و تاثیرگذار در صحنه در ۹ دی ماه، پاسخ دندان‌شکنی دیگری به اقدامات گستاخانه دشمنان دادند.

وی از حضور گسترده هنرمندان استان زنجان در مراسم حماسه ۹ دی خبر داد و اظهار داشت: حماسه ۹ دی تجدید میثاقی دوباره با ولایت است و موجب انسجام ملی در بین مردم شد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به اینکه توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان تنها با ایستادگی و مقاومت خنثی می‌شود، تاکید کرد: امروز دشمنان داخلی و خارجی به دنبال ضربه‌زدن به اصل نظام - ولایت فقیه - هستند، که حضور مردم در صحنه باعثشد تا دشمنان به اهداف خود نرسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز