خبرگزاری کار ایران

فرماندار زنجان:

مراکز بازتوانی یاریگر سیما و منظر شهری هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۶۴۳

فرماندار زنجان، گفت: به ازای هر فرد بیماری که در مراکز بازتوانی درحال درمان و بهبود است، می توانست یک فرد متجاهر در سطح شهر تردد کند بنابراین اینگونه مراکز همواره با نقش آفرینی غیر محسوس خود کیفیت سیما و منظر شهری را حفظ می‌کنند.

به گزارش ایلنا از زنجان، پرویز خالقی، در حاشیه بازدید از مرکز درمان و بازتوانی افراد با اختلال مصرف مواد مبتنی بر تداوم درمان موسوم به مرکز امید زندگی، به ظرفیت های اثربخش سازمان های مردم نهاد در راستای کاهش آسیب های اجتماعی بویژه در حوزه مقابله با اعتیاد به مصرف موادمخدر، گفت: به ازای هر فرد بیماری که در مراکز بازتوانی درحال درمان و بهبود است، می توانست یک فرد متجاهر در سطح شهر تردد کند بنابراین اینگونه مراکز همواره با نقش آفرینی غیر محسوس خود کیفیت سیما و منظر شهری را حفظ می کنند.

فرماندار زنجان، به ضرورت توجه ویژه به افراد بهبود یافته از سوی متولیان مربوطه اعم از بهزیستی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فنی و حرفه ای و ... تاکید کرد و افزود: اینگونه افراد بایستی به منظور مراقبت های ویژه روحی و جسمی در دوران پس از درمان مورد رصد قرار گرفته تا رغبت برای برگشت به ایام بیماری زدوده شود.

این مسئول، خدمات مراکز بازتوانی را مقدس و ارزشمند خوانده و از مدیران حاضر در این بازدید خواست تا در راستای بهبود وضعیت چنین مراکزی دقت نظر ویژه ای داشته باشند.

خالقی، در پایان به ظرفیت های سازمان فنی و حرفه ای در زمینه مهارت آموزی به افراد و تربیت نیروهای موردنیاز در بدنه اشتغال جامعه اشاره کرد و از متولیان این حوزه خواست تا برنامه ریزیهای لازم را در حوزه شناسایی افراد بهبود یافته و بهره گیری از استعداد آنان در زمینه فنون و مهارت های شغلی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز