خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی نیروگاه تولید برق سلطانیه اعلام کرد:

میزان تولید انرژی نیروگاه زنجان در آبان ۹۲ بیش از ۱۰۸ میلیون کیلووات ساعت بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۰۸

مسئول روابط عمومی نیروگاه تولید برق سلطانیه در استان زنجان با اشاره به نقش این نیروگاه در زمینه تولید برق گفت: فاز بخار آن نیز در آینده به مرحله اجرا در خواهد آمد.

مسئول روابط عمومی نیروگاه تولید برق سلطانیه در استان زنجان گفت: این نیروگاه با ۴ واحد گازی ۶۴۸ مگاواتی در تیرماه سال ۹۱ به‌صورت رسمی افتتاح شده و فاز بخار آن نیز در آینده به مرحله اجرا درخواهد آمد.

به گزارش ایلنا از زنجان، روح الله خدابخش، مسئول روابط عمومی نیروگاه تولید برق سلطانیه در استان زنجان امروز یکشنبه ۱ دی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در زنجان گفت: با تلاش و همت پرسنل جوان عرصه تولید برق نیروگاه سلطانیه، تنها نیروگاه استان زنجان، در آبان ماه سال جاری و با تلاش و پشتکار پرسنل جوان و ساعی خود توانست بیش از ۱۰۸ میلیون کیلووات ساعت برق تولید نموده و تحویل شبکه سراسری برق نماید.

خدابخش، بابیان اینکه تولید ۱۰۸ میلیون و ۴۷۰ هزار کیلووات ساعت برق با مصرف حدود ۲۶ میلیون متر مکعب گاز و بیش از ۷ میلیون لیتر گازوئیل تحقق یافته عنوان کرد و گفت: قابل توجه اینکه در همین ماه تعمیرات دوره‌ای واحد سوم گازی نیروگاه نیز در ۳ روز با موفقیت به اتمام رسید.

وی در ادامه افزود: این نیروگاه با ۴ واحد گازی ۶۴۸ مگاواتی در تیرماه سال ۹۱ به‌صورت رسمی افتتاح شد ه و فاز بخار آن نیز در آینده به مرحله اجرا درخواهد آمد.

گفتنی است اولین نیروگاه استان در ضلع شمالی اتوبان زنجان – تهران و در ضلع شمالی اتوبان واقع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز