خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان خبرداد:

برگزاری ششمین آزمون سراسری سنجش مهارت در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۵۷

آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است و متقاضیان پس از آزمون کتبی و کسب نمره قبولی می‌توانند برای شرکت در آزمون عملی به سایت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان به آدرس www. irantvto. ir مراجعه تا از مکان و زمان برگزاری آزمون عملی اطلاع حاصل نمایند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان از برگزاری ششمین آزمون سراسری سنجش مهارت سال جاری پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای روز جمعه(۲۹ آذر) خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، قاسم صیادی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است و متقاضیان پس از آزمون کتبی و کسب نمره قبولی می‌توانند برای شرکت در آزمون عملی به سایت اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان به آدرس www. irantvto. ir مراجعه تا ازمکان وزمان برگزاری آزمون عملی اطلاع حاصل نمایند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان، با اعلام این خبر گفت: در استان زنجان ۴ هزار و ۷۳۰ نفر در ششمین آزمون سراسری سنجش مهارت در دویست حرفه ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۲ هزار و ۱۷۹ نفر را آقایان و ۲ هزار و ۵۵۱ را خانم‌ها تشکیل می‌دهند و تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شده است.
صیادی ادامه داد: ششمین آزمون هماهنگ پایان دوره کارآموزان در سال جاری در دو بخش دولتی و آزاد روز جمعه به طور همزمان در ۵۱ حرفه همسان در سراسر کشور برگزار می‌شود.
مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان زنجان تصریح کرد: متقاضیان شرکت کننده درششمین آزمون سراسری سنجش مهارت(کارآموزان بخش‌های دولتی و آموزشگاه‌های آزاد) که قبلاً برای شرکت در آزمون مورد نظر ثبت نام نموده‌اند، می‌توانند از(۲۵ تا ۲۷ آذر) با مراجعه به سامانه http: / / azmoon. portaltvto. com و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.
صیادی با اشاره به مراحل اجرای آزمونهای هماهنگ سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است و متقاضیان پس از آزمون کتبی و کسب نمره قبولی می‌توانند برای شرکت در آزمون عملی به سایت اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان به آدرس www. irantvto. ir مراجعه تا ازمکان وزمان برگزاری آزمون عملی اطلاع حاصل نمایند.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: در راستای حمایت از کار آفرینی و آموزشهای بازار محور به کار آفرینان وپشتیبانان تسهیلات اعطا می‌شود.
وی افزود: کار آفرینان و پشتیبانان جهت اخذ تسهیلات به صندوق مهر امام رضا(ع) ‌و سایر بانکهای عامل معرفی خواهند شد که حداکثر تسهیلات درخواستی با توجه به نوع شغل و ظرفیت‌های تولیدی و اشتغال زایی آنان ارائه خواهد شد.
مدیر کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان زنجان همچنین از صدور ۳۵۷ فقره مجوز مشاغل خانگی در نیمه نخست سال‌جاری خبر داد.
وی با اشاره به اعطاء گواهی اعتبار سنجی به چهار مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در استان زنجان خاطرنشان ساخت: با توجه به بند(ز) ماده ۲۱ برنامه پنجم توسعه اجتماعی، ‌ فرهنگی و اقتصادی مبنی بر ضرورت اعتبار سنجی و رتبه بندی مراکز آموزش فنی وحرفه‌ای کشورچهار مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان پس از اعتبار سنجی گواهینامه اعتبار سنجی دریافت کردند.
به گفته صیادی، با انجام ارزیابی درونی و بیرونی شاخص‌های کمی و کیفی مهارت آموزی، در عامل‌های آموزش، مدیریت اجرایی - آموزشی، بهره وری و اماکن پشتیبان، چهار مرکز آموزشی اداره کل از جمله مرکز آموزش شماره یک برادران مفتح زنجان، مرکز آموزش شماره سه خواهران الزهراء زنجان، ‌ مرکز شماره پنج برادران سهروردی شهرستان خدابنده و مرکز شماره یازده خواهران فجر شهرستان ابهر گواهینامه اعتبار سنجی از معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور دریافت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز