خبرگزاری کار ایران

به منظور تامین و افزایش رفاه حال مردم ؛

۳۲ واحد نانوایی زنجان در دهه اول محرم دو شیفته شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۱۳۸

مسئول روابط عمومی اداره غله و خدمات بازرگانی استان زنجان، گفت: در مرحله ششم ۳۲ واحد نانوایی برای ارائه و تامین نان در دهه اول ماه محرم به صورت دو شیفت کاری از روز جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ در سطح شهر زنجان آغاز شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان،  وحید اکبری، مسئول روابط عمومی اداره غله و خدمات بازرگانی استان زنجان،با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا در زنجان، با اشاره به دو شفیته شدن برخی از نانوایی ها، اظهار کرد: به منظور تامین و افزایش رفاه حال مردم برای تهیه و تامین نان در دهه اول ماه محرم، این اداره‌کل با برنامه‌ریزی به عمل آمده تمهیدات لازم نسبت به تعیین ۳۲ واحد نانوایی لواش منتخب به صورت دو شیفت کاری اقدام کرده است.

اکبری، ادامه داد: ۳۲ واحد منتخب در شیفت صبح و بعدازظهر به صورت یکسره از ساعت ۷ صبح لغایت ۱۷ نسبت به تعداد تخصیص سهمیه آرد متفاوت خواهد بود و به‌ صورت فعال در دو شیفت کاری فعالیت خواهند کرد.

مسئول روابط عمومی اداره غله و خدمات بازرگانی استان زنجان، اضاف کرد: برحسب هماهنگی‌های صورت گرفته، انتخاب واحدهای نانوایی بر حسب مسیرهای پرتردد، شهرک‌های اقماری پرجمعیت، مناطق محروم، حاشیه شهر زنجان انتخاب و اقدام به پخت دو شیفت خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز