خبرگزاری کار ایران

اختصاص بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان زنجانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۱۲۸

به گفته مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت زنجان، از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ میلیارد و ۲۷۴ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه توسط صندوق امداد ولایت استان زنجان به یک‌هزار و ۹۱ نفر از مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا بهروز مهری، مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان زنجان در جمع خبرنگاران با ارائه گزارشی از فعالیت وعملکرد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با هدف توسعه وترویج فرهنگ قرض الحسنه وارائه خدمات وتسهیلات در حوزه های حمایتی واشتغالزایی از نیمه دوم سال 95 با ارائه تسهیلات قرض الحسنه وسایر فعالیت های خیرخواهانه فعالیت خود را در استان زنجان آغاز کرده است.

مهری، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون 12 میلیارد و 274 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه توسط صندوق امداد ولایت استان زنجان در زمینه اشتغال، مسکن، درمان،ازدواج، هزینه های تحصیلی به یک‌هزار و 91 نفر از مددجویان عزیز تحت حمایت وسایر اقشار نیازمند واجد شرایط پرداخت شده است.

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان با قدردانی از مشارکت مردم خیر ونیکوکار استان در ترویج سنت حسنه قرض الحسنه، افزود: مشارکت خیران در برنامه های اجرایی این نهاد از طریق سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت در کنار ترویج سنت قرض الحسنه زمینه کمک وتامین منابع برای رفع نیاز خانواده های عزیز تحت حمایت را بیش از پیش فراهم می کند.

مهری، در پایان، افزود: در طول فعالیت  قریب به شش ساله صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان، خیران نیک اندیش همواره در گره گشایی از مشکلات خانواده های عزیز تحت حمایت پیشقدم بوده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز