خبرگزاری کار ایران

فعالیت 31 مرکز مشاوره در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۱۲۴

معاون پیشگیری بهزیستی استان زنجان، با اشاره به فعالیت ۳۱ مرکز مشاوره در سطح استان گفت: سامانه خدمات مشاوره با هدف الکترونیکی کردن فرآیندهای مشاوره و تجمیع داده های حاصل از برنامه های مشاوره طراحی شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، سکینه بیگلری، معاون پیشگیری بهزیستی استان زنجان با اشاره به دوره آموزشی سامانه خدمات مشاوره ویژه روانشناسان مراکز مشاوره تحت نظارت بهزیستی، افزود: به کمک سامانه خدمات مشاوره  مردم به راحتی می توانند مشاور و روانشناس مورد نظر خود را در هر تخصصی بیابند و در کوتاه‌ترین زمان نوبت ملاقات بگیرند.

بیگلری، ادامه داد: از طریق این سامانه مراکز مشاوره و روانشناسی دارای مجوز از سازمان بهزیستی به عنوان مراکز معتبر جهت ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی به مردم معرفی می شوند و مردم با جست و جو در اینترنت می توانند این مراکز را جهت دریافت خدمات روانشناسی و مشاوره انتخاب کنند. 

 وی، افزود: این سامانه جهت ارائه خدمات یارانه مشاوره به نیازمندان طراحی شده است. این سامانه توزیع عادلانه یارانه بین مردم و مراکز مشاوره را تسهیل می‌کنند و همه مراکز مشاوره که در سامانه عضو بوده و فرآیندهای جاری مراکز مشاوره را در سامانه اجرا می نمایند از یارانه برخوردار خواهند بود.

معاون پیشگیری، اضافه کرد: سامانه جامع خدمات مشاوره پلتفرم رایگان معرفی  مراکز مشاوره در سطح کشور می باشد و مراکز می توانند بدون پرداخت هزینه تبلیغات در این سامانه فعالیتهای مشاوره اعم از تلفنی حضوری یا مجازی (در صورت داشتن مجوزهای مربوطه) و آموزشی خودرا معرفی نمایند. همچنین از نرم افزار حسابداری موجود در آن استفاده کنند.

وی، یادآورشد: مردم می توانند پرسشنامه غربالگری اضطراب را برای کودکان ۵ تا ۶ سال به صورت الکترونیکی در سامانه تکمیل کرده و با انتخاب نزدیکترین مرکز به محل سکونت خود از خدمات مشاوره استفاده کنند.

بیگلری، اضافه کرد: معرفی داوطلبان محب و فراخوان داوطلبان در زمان بحران از طریق این سامانه و با ارسال پیامک صورت می گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز