خبرگزاری کار ایران

تشکیل 18 زیست بوم فرهنگی در استان زنجان / فعالیت 11 پایگاه اجتماعی در استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۹۲۳

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، با اشاره به راه اندازی اتاق وضعیت در استان ، گفت: این اتاق فکر به منظور بررسی و رصد 18زیست بوم در استان تشکیل شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت الاسلام سعید احمدی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، امروز در جمع خبرنگاران، به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در کشور، با اشاره به اهمیت رسالت های این مجموعه، اظها ر داشت: 85خانه عالم در روستاهای  استان زنجان وجود دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، با بیان اینکه استان زنجان 700هیئت ثبت شده دارد، ادامه داد: 25کانون فرهنگی تبلیغی در استان زنجان وجود دارد.

احمدی، با اشاره به اهمیت تولید محتولی رسانه ای در شرایط کنونی در سازمان تبلیغات اسلامی، تصریح کرد: با تشکیل نهضت پیشرفت بانوان در این مجموعه توسعه مخاطب در خانواده ها و همه اقشار جامعه را شاهد هستیم.

به گفته وی، استان زنجان در خصوص توسعه مدارس معارف (صدرا )  موفق نبوده است و در سال‌جاری در صدد توسعه این مدارس در دو مقطع متوسطه دوره اول و دوم هستیم و نیازمند مشارکت و همکاری دستگاههای متولی بویژه آموزش و پرورش دراین زمینه هستیم.

احمدی، با اشاره به نظارت و جلوگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه، تاکید کرد: رفع معضلات آسیب های اجتماعی یکی از دغدغه های مسئولان در سطح کشور است که در 11پایگاه اجتماعی در این خصوص در استان در حال فعالیت هستند.

وی، با تاکید بر پیگیری مسئولین استان زنجان در حوزه پیگیری مشکلات آسیب های اجتماعی در پایگاه‌های اجتماعی در منطقه کوی مهدیه زنجان، گفت: 18زیست بوم فرهنگی در کنش های فرهنگی اجتماعی استان طبق داده های این کنشگران و با خروجی این سامانه در تحلیل داده ها به الویت ها می پردازند.

وی، سرانه فرهنگی سازمان‌ها و دستگاها را خیلی نا چیز اعلام کرد و گفت: تقریبا همه ارگان‌ها در حوزه‌های فرهنگی دچار کمبود اعتبارات است و در صدد جلوگیری از موازی کاری دستگاههای در این زمینه ها هستیم.

احمدی، در پایان سخنان خود، با بیان اهمیت همت جدی مسئولان در حوزه آسیب‌های اجتماعی استان، اضافه کرد: در هر منطقه زنجان روش برخورد با آسیب‌های اجتماعی متغیر است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز