خبرگزاری کار ایران

امروز در زنجان صورت گرفت؛

بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان زنجان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۹۵

بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان زنجان از امروزدوشنبه(۸ مهر) با حضور فعالان عرصه سینما و تئاتر استان زنجان در فرهنگ سرای امام خمینی(ره) کلید خورد.

ایلنا: رئیس اداره هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در مراسم اختتامیه جوایزی به بازیگران مقام اول تا سوم زن و مرد، نمایشنامه‌نویس بر‌تر، کارگردان برگزیده و طراح دکور و لباس بر‌تر اعطا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مجید کامیار، رئیس اداره هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، در حاشیه افتتاح بیست و پنجمین جشنواره تئاتر استان زنجان گفت: بیست و پنجمین جشنواره تئا‌تر استان زنجان از امروز تا ۱۱ مهر با حضور فعالان عرصه سینما و تئا‌تر شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرمدره، خدابنده و طارم در فرهنگسرای امام خمینی(ره) استان زنجان برگزار می‌شود.

کامیار با اشاره به اینکه ۲۶ گروه هنری متقاضی شرکت در این جشنواره بودند، ادامه داد: از این تعداد ۹ گروه به بخش استانی جشنواره راه یافتند.

این مقام مسئول در زنجان گفت: هر روز سه گروه نمایشی به اکران آثار خود خواهند پرداخت و هیات داوران از این بین ۲ گروه را برای شرکت در مرحله منطقه‌ای جشنواره تئا‌تر معرفی و اعزام خواهد کرد.

به گفته کامیار، نادر برهانی مرند، توحید معصوم و سعید داخ داوری این جشنواره را در استان بر عهده دارند و میلاد نیک آبادی به عنوان منتقد در کنار هیات داوران حاضر خواهد شد.

رئیس اداره هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تعالی فرهنگ و هنر استان، تشویق و ترغیب نسل جوان به سمت هنر متعهد و آشنا کردن مردم با هنر نمایش فاخر را از اهداف بیست و پنجمین جشنواره تئا‌تر استان زنجان اعلام کرد.

وی در پایان یاد اورشد: در مراسم اختتامیه جوایزی به بازیگران مقام اول تا سوم زن و مرد، نمایشنامه نویس بر‌تر، کارگردان برگزیده و طراح دکور و لباس بر‌تر اعطا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز