خبرگزاری کار ایران

در جشنواره شهید رجایی زنجان محقق شد:

شرکت آبفای، عنوان دستگاه برگزیده در محور استقرار و توسعه دولت الکترونیک را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۱۹

شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان در جشنواره شهید رجایی زنجان در محور استقرار و توسعه دولت الکترونیک در فرایند ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۱ دستگاه‌های اجرایی استان عنوان دستگاه برگزیده را کسب کرد.

ایلنا: معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استاندار زنجان گفت: تاکنون انجام ۱۹۲ خدمت در سطح استان زنجان به دفا‌تر پیشخوان دولتی واگذار شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، در این مراسم عادل علیپور معاون استاندار زنجان با اشاره به ارزیابی انجام شده برای انتخاب برترین‌های جشنواره شهید رجایی استان زنجان اظهار داشت: این ارزیابی در راستای اجرای قانون مدیریت اجرایی کشور انجام شده است.

وی همچنین اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی استان زنجان بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی شده‌اند.

علیپور رعایت عدالت در استخدام و پرداخت‌ها، بهره وری، توسعه دولت الکترونیک، توانمندسازی نیروی انسانی و رشد قابل توجه نسبت به سالهای گذشته را به لحاظ کیفیت از جمله شاخص‌هایی عنوان کرد که دستگاه‌های اجرایی استان بر اساس آن ارزیابی و تجلیل شدند.

معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استاندار زنجان با اشاره به واگذاری خدمات دولتی به بخش خصوصی افزود: تاکنون انجام ۱۹۲ خدمت در سطح استان زنجان به دفا‌تر پیشخوان دولتی واگذار شده است.

در ادامه مراسم از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی استان زنجان تقدیر به عمل آمد که مسلم‌پور نصرت به عنوان مدیر عامل و رئیس هیات مدیره شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به عنوان مدیر دستگاه اجرایی برگزیده در بخش توسعه دولت الکترونیک لوح تقدیر دریافت نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز