خبرگزاری کار ایران

داعش دانشگاه موصل را تفکیک جنسیتی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۸۲۹

دانشجویان دختر در دانشگاه موصل باید از ۹ صبح تا ۲بعد از ظهر و دانشجویان پسر از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ۶ بعد از ظهر سر کلاس حاضر شوند. در این دانشگاه باید یک دانشکده پزشکی برای دانشجویان دختر و یک دانشکده پزشکی برای دانشجویان پسر ساخته شود.

گروه تروریستی داعش دانشگاه «موصل» عراق را تفکیک جنسیتی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سومریه نیوز، یک منبع در دانشگاه موصل گفت که گروه داعش اساتید و روسای دانشکده‌های دانشگاه موصل را در این دانشگاه جمع کرد و به آن‌ها دستور داد که دانشجویان دختر و دانشجویان پسر در دانشگاه موصل باید از هم جدا شوند.

این منبع افزود که داعش همچنین به اساتید و روسای دانشکده‌های دانشگاه موصل اطلاع داد که در این دانشگاه باید یک دانشکده پزشکی برای دانشجویان دختر و یک دانشکده پزشکی برای دانشجویان پسر ساخته شود.

وی تصریح کرد که گروه داعش همچنین دستور داد که دانشجویان دختر باید از ۹ صبح تا ۲بعد از ظهر و دانشجویان پسر از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ۶ بعد از ظهر سر کلاس حاضر شوند.

این منبع در ادامه تاکید کرد که داعش همچنین دستور داده است که در درس‌های رشته‌های مختلف به ویژه حقوق و علوم سیاسی دانشگاه موصل تغییراتی باید داده شود.

این منبع در ادامه گفت که داعش دستور داده است که نام دانشکده «هنرهای زیبا» در دانشگاه موصل باید به دانشکده «خط و تزئین» تغییر داده شود.

گروه تروریستی داعش همچنین از دانشجویان و اساتید دانشگاه موصل خواسته است که فعالیت خود را از ماه سپتامبر آینده آغاز کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز