خبرگزاری کار ایران

ناظر فدراسیون جهانی والیبال:

جای زنان بین تماشاگران خالی است

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۳۱۳

«من امیدوارم شرایط موجود تغییر کند. ایرانی ها که ۱۲ هزار تماشاگر دارند، حیف است که اجازه وجود خانم ها را ندهند.»

ناظر فدراسیون جهانی والیبال پیش از ترک ایران به جای خالی خانم ها در میان تماشگران حاضر در ورزش گاه اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، ولادیمیر چوک، ناظر بازی والیبال ایران و برزیل پیش از ترک ایران اظهار کرد: در مدت پنج روزی که برای بازی های لیگ جهانی در ایران بودم، اشکالاتی را به مسئولان گوشزد کردم. ایرادهایی در ابتدا وجود داشت و خوشبختانه بعد از تذکر من تمام موارد پیش از بازی دوم برطرف شد. امروز ما هیچ گونه مشکلی از نظر استانداردها و مقررات وجود نداشت. اعضای کمیته برگزاری مسابقات همکاری بسیار خوبی داشتند.

وی افزود: در هفته چهارم لیگ جهانی شاهد برگزاری دو مسابقه خوب در تهران بودیم. تیم ایران پیشرفت چشمگیری داشته است. امیدواریم ایران از نظر برگزاری مسابقات و نتیجه ترقی بیشتری کند.

ناظر فدراسیون جهانی درباره عدم حضور بانوان گفت: من امیدوارم شرایط موجود تغییر کند. ایرانی ها که ۱۲ هزار تماشاگر دارند، حیف است که اجازه وجود خانم ها را ندهند. خانم ها در سالن کار منشی داوری را انجام می دهند اما جای آن ها بین تماشاگران خالی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز