خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

بودجه حوزه جوانان در بخش های دیگر خرج می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۴۴

مدیریت امور جوانان کشور فرابخشی است / اشتغال و امکانات رفاهی از نیازهای اصلی جوانان است.

ایلنا: نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود وزارتخانه‌ها و ارگان‌های مختلف، متاسفانه بودجه حوزه جوانان مدیریت نمی‌شود و بودجهٔ این بخش در بخش‌های دیگر خرج می‌شود.


به گزارش ایلنا؛ " فرج الله عارفی "، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جوانان در نظام جایگاهی بالا دارند گفت: با توجه به این امر، بخش‌های دولتی و خصوصی باید برای رفع مشکلات جوانان و حل مسائل آنان قدم بردارند.


وی ادامه داد: مدیریت امور جوانان کشور فرابخشی است و دستگاه‌های مختلفی در این امر دخیل هستند. با وجود وزارتخانه‌ها و ارگان‌های مختلف، متاسفانه بودجه حوزه جوانان مدیریت نمی‌شود و بودجهٔ این بخش در بخش‌های دیگر خرج می‌شود. سیاستگذاری یک وزارتخانه به تنهایی مشکلات بودجه‌ای جوانان را حل نمی‌کند.


عارفی اضافه کرد: عدم مدیریت در بخش جوانان موجب می‌شود که نتوانیم بودجه این بخش را به نحو احسن خرج کنیم. وزارت ورزش و جوانان چهارچوب و خط مشی لازم برای خدمت به جوانان را ارئه دهد تا بتوانیم مشکلات جوانان را حل کنیم.

نماینده مردم شهرستان‎های جیرفت و عنبرآباد در مجلس، با تاکید بر اینکه اشتغال و امکانات رفاهی از نیازهای اصلی جوانان است، گفت: دولت باید در ارتباط با مسائل جوانان به مجلس شورای اسلامی لایحه ارائه دهد تا کمیسیون اجتماعی مجلس در این مورد منابعی را برای جوانان در نظر گیرد و زمینه‌ای را برای ارتقای جوانان در تمام سطوح فراهم سازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز