خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تهران

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۳۲۰

مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تهران با حضور حدود ۸۰۰ دانشجو در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران با حضور و سخنرانی سیدمهدی میرباقری٬ سعید جلیلی٬ غلامعلی حدادعادل و محمدباقر قالیباف برگزار می‌شود.

مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تهران با حضور حدود ۸۰۰ دانشجو در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که در دانشگاه تهران برگزار می‌شود حدود ۸۰۰ دانشجو در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران گرد هم آمدند.

این مراسم با حضور و سخنرانی سیدمهدی میرباقری سعید جلیلی غلامعلی حدادعادل و محمدباقر قالیباف برگزار می‌شود.

به دانشجویان حاضر در این مراسم پرچم‌هایی با مضامین مرگ بر آمریکا، یا حسین، حزب الله لبنان و پرچم جمهوری اسلامی ایران داده شده است.

همچنین تعدادی از دانشجویان نیز پلاکاردهایی با مضامینی همچون دانشجو سیاسی است ولی سیاست‌زده نیست، تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم، علمدار ولایت دانشجویان فدایت، دانشجو می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد، کربلا نماد مقاومت است، یک نان را ۳۵ میلیون نفری می‌خوریم زیر بار زور نمی‌رویم «رجایی» ۱۶‌ آذر مال دانشجوی ضدنیکسون است، دانشجوی ضد امریکا، دانشجوی ضد سلطه «امام خامنه‌ای» ما عاشق مبارزه با صهیونیسم هستیم. روز ۱۶ آذر روز آمریکا ستیزی است نه امریکا ستایی؛ در دست دارند.

در ابتدای این مراسم سرود آمریکا ننگ باهه نیرنگ تو و وطن ای هستی من پخش شد.

این مراسم به میزبانی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز