خبرگزاری کار ایران

افزایش اقتدار فرهنگی نظام در خارج از کشور؛ برنامه‌ی سازمان فرهنگ و ارتباطات

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۱۰۳

ابراهیمی ترکمان در دیدار نوروزی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بر افزایش اقتدار فرهنگی نظام در خارج از کشور تاکید کرد.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: باید تلاش کنیم با عزم ملی و با هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی کشور، اقتدار فرهنگی نظام را در خارج افزایش دهیم.

به گزارش ایلنا؛ دیدار نوروزی ابوذر ابراهیمی ترکمان؛ روز گذشته(۱۶ فروردین) با حضور معاونین، مدیران و کارشناسان برگزار شد.

در این مراسم، ترکمان با شاره به نامگذاری سال جدید به نام " اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی " از سوی مقام معظم رهبری؛ بر اهمیت توسعه فرهنگی تاکید و اظهار داشت: باید همه بیندیشیم که چطور می‌شود عزم ملی و مدیریت جهادی را در خدمت فرهنگ درآوریم.

ابراهیمی ترکمان تاکید کرد: ما باید تلاش کنیم با هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی مرتبط با سازمان، مدیریت فرهنگی در خارج از کشور را بهبود بخشیم.

وی افزود: در حوزه پژوهش نیز باید کارهایی انجام شود که در جهت توسعه بخشیدن به فعالیت‌های سازمان در خارج از کشور باشد و همچنین در بخش معاونت فرهنگی نیز انتظار داریم در حوزه‌های فیلم، سینما و زنان اتفاقات قابل قبولی بیفتد.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در خاتمه گفت: همگی باید دست به دست یکدیگر داده تا بتوانیم در جهت اهداف سازمان گام‌های بلندی برداریم و آنچه در توان داریم بکار گیریم تا اقتدار فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور را افزایش دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز