خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر اعلام کرد:

وضعیت خدمه شناور مغروق باری « بهبهان» در آب‌های عراق/ ​یک فوتی، ۲ مفقود و ۴ خدمه نجات یافتند

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۵۱۳

مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی آخرین وضعیت خدمه شناور باری «بهبهان» در آب‌های عراق غرق شده است را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا،  نادر پسنده در مورد شناور باری « بهبهان» که در آب‌های عراق غرق شده است،‌ اظهار کرد: شناور باری به نام «بهبهان» که در روز ١٣ خرداد با حمل بار مصالح ساختمانی و سرامیک از بندر خرمشهر عازم بندر ام القصر عراق بود شب گذشته در  کانال آبی «خورعبدالله» و در محدوده آب‌های عراق غرق شد.

وی ادامه داد: این کشتی از نوع شناور زیر ۵۰۰  فلزی است و تعداد خدمه این شناور ٧ نفر بودند که یک نفر از آن‌ها فوت شده است و ۴ نفر دیگر نجات یافته‌اند.

مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه همچنین دو نفر از خدمه شناور مفقودی هستند، خاطرنشان کرد: از این دو خدمه یک نفر ایرانی و یک نفر هندی هستند و هماهنگی برای اعزام تیم های امداد و‌نجات از سوی ایران انجام شده است و در حال اعزام برای همکاری و مشارکت با تیم های امداد و نجات عراقی جهت جستجوی ۲ نفر دیگر هستیم.

جزییات کامل این حادثه، متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز