خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات:

از عملکرد یک ساله خود راضی نیستم

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۱۸۸

اینکه دولت شعار هفته دولت را آرامش و امید انتخاب کرده یعنی ما هم امیدواریم با کمک مردم کارهای بزرگی انجام دهیم و تسهیلاتی ایجاد کنیم که آرامش در زندگی‌شان برقرار گردد.

در آینده نزدیک گروهی را جهت بررسی توانمندی‌ها و زیرساخت‌های استان خواهیم فرستاد و ان شاءالله تا یک ماه آینده با استانداری چارچوب توسعه ICT در استان را تدوین خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم افتتاح ۱۵۰ پروژه ICT استان کرمانشاه با اشاره به اینکه آنچه را که امروز به عنوان عملکرد یکساله اعلام و افتتاح کردیم، رضایت خودمان را هنوز جلب نکرده است، گفت: فکر می‌کنیم که ICT بایستی سهم بیشتری در کشور داشته باشد و به عنوان پیشران توسعه همه جانبه تمامی کشورها مطرح است.

وی تصریح کرد: اینکه دولت شعار هفته دولت را آرامش و امید انتخاب کرده یعنی ما هم امیدواریم با کمک مردم کارهای بزرگی انجام دهیم و تسهیلاتی ایجاد کنیم که آرامش در زندگی‌شان برقرار گردد.
او افزود: همچنین موافقتنامه‌ای که امروز بین پست و استانداری امضا شد، بستر خوبی ایجاد می‌کند که با اطلاعات مشخص شده پیش زمینه‌های دولت الکترونیک ایجاد شود.
وزیر ارتباطات گفت: در آینده نزدیک گروهی را جهت بررسی توانمندی‌ها و زیرساخت‌های استان خواهیم فرستاد و ان شاءالله تا یک ماه آینده با استانداری چارچوب توسعه ICT در استان را تدوین خواهیم کرد.
واعظی با اشاره به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری(حفظه اله) گفت: آنچه که برای ما در این بخش مهم است، جلب مشارکت گسترده مردم در سرمایه‌گذاری ICT است و دوم آنکه دولت به دنبال تصدی‌گری نباشد؛ سوم هم آنکه پژوهش در فناوری اطلاعات را در کشور بومی کنیم که با توجه به توانمندی‌های نخبگان و دانشگاهیان می‌توانیم در این بخش موفق باشیم.
وی اظهارکرد: همه ما مسئول هستیم به بخش اشتغالزایی کمک کنیم و اشتغالزایی با رونق اقتصادی مهیا خواهد شد. همچنین تولید محتوای بومی یکی از زمینه های اشتغالزایی است که وزارت ارتباطات از آن حمایت می‌کند.
وزیر ارتباطات درپایان تصریح کرد: تصمیم دولت بر این است که پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری به استان‌ها را پیگیری و اجرا کند که خوشبختانه در این استان پروژه‌های خوبی در نظر گرفته شده است.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز